Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
Witam,
Mam problem od świąt z moim Golfem IV SDI, a mianowicie chodzi o zapowietrzanie się układu paliwowego, na przewodzie którym płynie paliwo do silnika widać pęcherzyki powietrza a czasami ledwo ledwo leci paliwo i obroty spadają a po chwili gaśnie silnik, mój mechanik już mnie w*****a ponieważ już 4 raz prowadziłem do niego samochód i wciąż jest to samo... filtr paliwa jest jeszcze git bo zakładany 3-4 miesiące temu a paliwo leję z orlenu ( mam nadzieję że jest dobrej jakości ) sądziłem że układ zapowietrza się przeż plastikowy trójnik który siedzi na górze filtra paliwa więc został wymieniony na nowy. Aktualnie jestem w kropce co może być przyczyną tego, proszę was o pomoc.
Mam problem od świąt z moim Golfem IV SDI, a mianowicie chodzi o zapowietrzanie się układu paliwowego, na przewodzie którym płynie paliwo do silnika widać pęcherzyki powietrza a czasami ledwo ledwo leci paliwo i obroty spadają a po chwili gaśnie silnik, mój mechanik już mnie w*****a ponieważ już 4 raz prowadziłem do niego samochód i wciąż jest to samo... filtr paliwa jest jeszcze git bo zakładany 3-4 miesiące temu a paliwo leję z orlenu ( mam nadzieję że jest dobrej jakości ) sądziłem że układ zapowietrza się przeż plastikowy trójnik który siedzi na górze filtra paliwa więc został wymieniony na nowy. Aktualnie jestem w kropce co może być przyczyną tego, proszę was o pomoc.
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: ndz sty 17, 2010 21:52
- Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski
Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
Musisz sprawdzić szczelność przewodów paliwowych na odcinku biegnących od zbiornika paliwa do filtra i od filtra do pompy wtryskowej. Możesz dociągnąć wszystkie opaski na tych przewodach. Sprawdź też przewody przelewowe wtryskiwaczy, gdy są nieszczelne to układ też potrafi się zapowietrzać.
Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
Przecież jest jeszcze tyle innych częsci zasilania!, chociażby pęknięte ,zapchane przewody, korek spustowy w filtrze ,smok , cieknąca pompa, uszczelniacz pod podgrzewaczem i na końcu filtr za który nigdy głowy sie nie stawia!.. To że ma 2 czy 3 miechy to nie znaczy że jest OK a może to on jest nieszczelny i puszcza powietrze ??abuhamza pisze:kropce co może być przyczyną tego, proszę was o pomoc.
Zawsze może być Ciut Ciut więcej!!!
Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
Zapowietrzony. Zalać ponownie filtr paliwem i w razie potrzeby odpowietrzyć poprzez odkręcenie nakrętki na krtórymś z wtrysków
Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
Naparstek, Rafał 21, Dzięki za tyle możliwości do sprawdzenia, chciałbym też dodać że powietrze w układzie paliwowym zaczęło się po wymianie filtra paliwa więc jestem najbardziej tej możliwości aby wymienić znowu filtr paliwa
katerpi, już sprawdzałem tą możliwość lecz cały czas leci powietrze przez przewody wiec musiałbym to robić non stop, problem tkwi gdzieś indziej
katerpi, już sprawdzałem tą możliwość lecz cały czas leci powietrze przez przewody wiec musiałbym to robić non stop, problem tkwi gdzieś indziej
Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
abuhamza, sam sobie przeczysz i szukasz problemu tam gdzie go nie ma!
Skoro problem pojawił się po wymianie filtra to tam trzeba go szukać. Jakiej firmy fitr? Słyszałem, że filtron kicha, ale sam użytkuje i jest dobrze
Skoro problem pojawił się po wymianie filtra to tam trzeba go szukać. Jakiej firmy fitr? Słyszałem, że filtron kicha, ale sam użytkuje i jest dobrze
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Zapowietrzanie się układu paliwowego, gasnący silnik
Ale litania, co za problem uruchamiasz silnika niech sobie trochę popracuje, następnie gasisz silnik, podnosisz maskę i *#cenzura#* jak jest nieszczelność w przewodach to będzie syczeć, skoro wymieniałeś filtr paliwa to posprawdzaj opaski zaciskowe i miejsca w których węże plastikowe łączą się z gumowymi, a jak wymieniałeś podgrzewacz na filtrze paliwa, to te małe dwa oringi założyłeś nowe ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości