Strona 1 z 1
wymiana napinacza
: czw lut 17, 2011 18:22
autor: majma golf
witam...u kolegi a aucie jest do wymiany rolka napinacza.owszem sa tu na forum porady co i jak tyle ze nie na tego napinacza.on ma z taka wajacha,,amortyzator to jakis czy cos???
http://allegro.pl/audi-a3-golf-iv-octav ... ml#gallery" onclick="window.open(this.href);return false; dokladnie taki ma..i pytanie czy musimy caly odkrecic czy istnieje opcja sama rolke? ...i nie krzyczec tu na mnie
wymiana napinacza
: czw lut 17, 2011 18:58
autor: Rafał 21
majma golf pisze:i pytanie czy musimy caly odkrecic czy istnieje opcja sama rolke?
Przecież sami to ocenicie po zdjęciu paska wielorowkowego jak bedzie lepiej ! wydaje mi sie ze odkręcenie 3 śruby wyjęcie na zewnątrz o wiele lepiej i szybciej wymienicie rolkę . Niż kombinować , kilka razy wpadnie pod silnik, calkiem bezsensowne pytanie
http://allegro.pl/napinacz-paska-octavi ... 83220.html" onclick="window.open(this.href);return false;
wymiana napinacza
: czw lut 17, 2011 19:50
autor: wesol
w tej rolce sa zwykle lozyska i mozna je wymienic trzeba tylko roznitowac ta rolke by dostac sie do lozyska. Zreszta moze nie jest w zlym stanie i wystarczy tylko uszczleniacz sciagnac i smaru zapodac i po sprawie.
wymiana napinacza
: czw lut 17, 2011 21:34
autor: Matt_GT
Jeżeli łożyska już są przytarte to smarowanie nic nie da. Kupcie nowa rolkę, koszt około 30-40 zł i bez ryzyka że problem może się powtórzyć.
wymiana napinacza
: pn lut 21, 2011 13:07
autor: majma golf
czyli odkrecamy te 3 sruby i mamy go na stole w garazu a przy skladaniu jak z paskiem bo po wyciagnieciu sie rozluzni calkiem a trzeba po zakreceniu napinacza jakos go naciagnac nie? czy to najlepiej zrobic? na "wage" czym zawazyc zeby weszedl pod rolke napinacza?
wymiana napinacza
: pn lut 21, 2011 15:32
autor: Rafał 21
majma golf pisze:a trzeba po zakreceniu napinacza jakos go naciagnac nie? czy to najlepiej zrobic?
Ten napinacz jak sie dobrze przyjrzysz na fotce ma nakrętkę na klucz 16 . Zakładasz klucz luzujesz rolke i zdejmujesz pasek ,pamiętając aby zaznaczyć kierunek paska . Odkręcasz 3 śruby i napinacz na wierzchu