przerywanie, szarpanie AGU
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
przerywanie, szarpanie AGU
Panowie pomocy
moja niunia ma z czymś problem silnik to 1.8T AGU
podczasj jazdy obroty okolo 1500-2000 ( nie zależnie od biegu) auto zaczyna tak jakby jakby przerywać, szarpać. chwilkę tak się dzieje, a jak obroty wejdą wyższe to problem ustępuje, ale tez nie zawsze, na postoju objawia się to takim drżeniem silnika, jakby nie pracował na wszystkie gary, po przygazówce tak jakby szarpał i bardzo słabo się wkręca na obroty,
podczas jazdy jak zaczyna występować takie poszarpywanie, to auto traci moc, tak zaczyna drżeć .. nie umiem tego popisć :/ jak obroty wyjdą poza 2000 to jest poszarpywanie ustępiuje
moja niunia ma z czymś problem silnik to 1.8T AGU
podczasj jazdy obroty okolo 1500-2000 ( nie zależnie od biegu) auto zaczyna tak jakby jakby przerywać, szarpać. chwilkę tak się dzieje, a jak obroty wejdą wyższe to problem ustępuje, ale tez nie zawsze, na postoju objawia się to takim drżeniem silnika, jakby nie pracował na wszystkie gary, po przygazówce tak jakby szarpał i bardzo słabo się wkręca na obroty,
podczas jazdy jak zaczyna występować takie poszarpywanie, to auto traci moc, tak zaczyna drżeć .. nie umiem tego popisć :/ jak obroty wyjdą poza 2000 to jest poszarpywanie ustępiuje
- rysiektr
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 6202
- Rejestracja: ndz paź 22, 2006 23:49
- Lokalizacja: Minczewo/Warszawa
- Kontakt:
przerywanie, szarpanie AGU
podłącz do kompa tzw. VAGa sczytaj błędy i będzie wiadomo, a tak na pierwszy ogień to sprawdź świece
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=164952 mój były golf
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
Dzikun Performance - swapy silników VAG
adaptery do obrotomierza 1.8T VR5 VR6 R32 golf mk1 mk2
M 3.8.X, ME 7.X.X, MED 9.1 immo off, usuwanie sond, błędów DCT, dogrywanie LC, POPS & BANGS itd.
elektryka/wiązki do swapów wysyłkowo
przerywanie, szarpanie AGU
Z tylu filtra powietrza masz przykręcony moduł zaplonu , dochodzą do niego 2 kostki . Sprawdż czy maja dobry styk , jesli tak to może kończyć sie moduł .Objawy opisane przez Ciebie pasują do problemów z modułem , chociaz nie twierdzę że to moduł na 100%
przerywanie, szarpanie AGU
hej, wymieniłem świece, ale nic się nie zmieniło poza brakiem 130 PLN za świece :/, moduł ma wtyczki i przewody całe..
po woli kończą się pomysły :/ jak mogę sprawdzić cewki ?? bo może któraś nie domaga już..., na ciepłym silniku często jakby chodził na 3garach to wtedy można odpiąć wtyczkę od cewek po kolei ?
po woli kończą się pomysły :/ jak mogę sprawdzić cewki ?? bo może któraś nie domaga już..., na ciepłym silniku często jakby chodził na 3garach to wtedy można odpiąć wtyczkę od cewek po kolei ?
przerywanie, szarpanie AGU
Tak odpinaj kolejno , gdy zlokalizujesz który gar , zamień cewki miejscami . Jeśli powtórzy sie to na tym samym garze to moduł , a jak na tej samej cewce to wiadomo . Ja jednak obstawiam modul
przerywanie, szarpanie AGU
moduł czyli to przy filtrze ??
je sli tak to jak to sie fachowo nazywa i jak i gdzie to dostanę ? może ktoś by link z allegro podesłał ? góry dzięki ..
je sli tak to jak to sie fachowo nazywa i jak i gdzie to dostanę ? może ktoś by link z allegro podesłał ? góry dzięki ..
przerywanie, szarpanie AGU
Nazywa się moduł zapłonu , ale sprawdż najpierw te cewki , nie można ich wykluczyć na 100% bez sprawdzenia
przerywanie, szarpanie AGU
dzis zabieram się za sprawdzanie tego osprzetu, tylko jedno pytanie bo doszły mnie słuchy, że mogE coś popalić takim odpinaniem cewek na zapalonym silniku ??
same cewki i podobno tez sam komputer :/ ?? prawda to ??
wyczytałem na jednym forum, żeby odpinac je na zagrzanym silniku, ale zgaszonym, tylko że u mnie to nie zda egzaminu bo mi raz działa a raz nie :/ jak złapie zawieszke , zgasze auto i odpale to juz jest oki, ale po chwili juz ponownie zawieszka ..
same cewki i podobno tez sam komputer :/ ?? prawda to ??
wyczytałem na jednym forum, żeby odpinac je na zagrzanym silniku, ale zgaszonym, tylko że u mnie to nie zda egzaminu bo mi raz działa a raz nie :/ jak złapie zawieszke , zgasze auto i odpale to juz jest oki, ale po chwili juz ponownie zawieszka ..
przerywanie, szarpanie AGU
okej i jestem po pierwszych testach .. okazało się że po wyjęciu wtyczki z 3 cewki nie się nie działo, po wyjęciu innych silnik inaczej pracował. Zamieniłem cewkę numer 3 z cewką numer 1 i jak na złość na razie nic się nie dzieje i silnik chodzi jak ta lala :/ teraz proszę o małą spekulację ...
co będzie, gdy po zamianie trzeciej niedziałającej cewki na pierwszą, ta cewka zacznie działać na tym pierwszym cylindrze, a w dalszym ciągu nie będzie palił ten 3 gar ? ?
świeczki mam nówki sztuki NGK,
co będzie, gdy po zamianie trzeciej niedziałającej cewki na pierwszą, ta cewka zacznie działać na tym pierwszym cylindrze, a w dalszym ciągu nie będzie palił ten 3 gar ? ?
świeczki mam nówki sztuki NGK,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości