Strona 1 z 1

Drzenia na kierownicy od 170-190 jak przyczyna?

: sob lut 05, 2011 19:48
autor: Przemo1988
Witam Panowie.Juz kiedys poruszalem ten temat szukalem tez odpowiedzi na moje pytanie i nieznalazlem jednoznacznej.Wczesniej mialem problem wystepowaly u mnie drgania na kierownicy przy 120-140 wywazylem kola przelozylem felgi z tylu na przod i bylo ok.Ale kiedy dzisiaj jechalem w trasie zauwazylem znowu ten sam problem tylko przy duzej predkosci tak jak wspomnialem w temacie miedzy 170 a 190 sa najbardziej odzuwalne.Mam rozwalona gume od przegubu wewnetrznego z prawej strony czy moze to miec jakies znaczenie czy moze raczej to wina opon zimowych ze przy takiej predkosci nie daja juz rady i do tego te drgania?Prosze o pomoc w tym temacie.

Drzenia na kierownicy od 170-190 jak przyczyna?

: sob lut 05, 2011 20:39
autor: krxychu
moim zdaniem przy takich predkosciach drgania kierownicy to naturalna rzecz

Drzenia na kierownicy od 170-190 jak przyczyna?

: sob lut 05, 2011 20:51
autor: wojtas46
Przy predkości 190 koła wszystko jest ważne , zrób to co masz nie oki , ta gumę , przy takich predkościach nawet zaciski na osłonacch przegubu też mają znaczenie

Re: Drzenia na kierownicy od 170-190 jak przyczyna?

: sob lut 05, 2011 21:08
autor: Przemo1988
Dzieki koledzy zrobie ta gume i zobacze.Ale pamietam kiedy jezdzilem na letnich oponkach wtedy tego nie bylo ale mialem tez caly ten przegub.Moim zdaniem jezeli wszystko gra to drgan nie powinno byc nawet przy takiej predkosci.

Drzenia na kierownicy od 170-190 jak przyczyna?

: ndz lut 06, 2011 21:29
autor: hanti
A poczytają dzieci sobie na temat indeksu nośności i prędkości opon i odpowiedzą sobie na pytanie czy tą oponą się da tak jeździć ( zimówka),poza tym czy przez zimę wyważenie Twoich kół nie zmieniło wartości??
Mam nadzieję, że nie jeździsz z takimi prędkościami na 7-8 letnich oponkach z odzysku z niemcowni.

Drzenia na kierownicy od 170-190 jak przyczyna?

: ndz lut 06, 2011 21:58
autor: Paweł Marek
Nie ma co za dużo pisać, koła muszą być idealnie wyważone i idealnie równo zdarte lub nowe opony, i proste felgi - od tego bym zaczął bo najbardziej prawdopodobne że coś nie tak. Wystarczy gruda błota przyklejona w feldze od wewnątrz u już. Dopiero potem można myśleć o przegubach

Drzenia na kierownicy od 170-190 jak przyczyna?

: ndz lut 06, 2011 22:08
autor: roger18sx
ja jak jechałem autostrada tak ponad 200 to tez były odczuwalne drgania a głównie przy hamowaniu a okazało sie ze tarcze hamulcowe wygladały wizualnie dobrze a miały o 1 mm mniej od granicznego zurzycia.wymiana pomogła