Strona 1 z 1

pasek pompy wody

: śr lut 02, 2011 15:28
autor: dax-88
Wiem, że była masa takich tematów i sa różne i różniejsze zdania na ten temat, zdaje sobie sprawe że ten temat wyląduje w koszu, ale naprawde nie wiem juz jak on ma iść
zrobiłem film pokazujacy łopaki tejże pompy i chciałbym sie dowiedzieć czy ma iść u góry czy na dole, jeśli na dole to czemu masa gofrów jeździ odwrotnie?

" onclick="window.open(this.href);return false;

pasek pompy wody

: śr lut 02, 2011 16:36
autor: norek111
podaj typ silnika to podeślę foto montażu paska

pasek pompy wody

: śr lut 02, 2011 18:02
autor: dax-88
1.8 benzyna
AAM albo ABS w dowodzie mam wbite 90km wiec abs ale jakos nie widzi mi sie to heh :D ale to raczej to samo

ta pompka ma za zadanie pchać wode do silnika czy ja wyciągać?

pasek pompy wody

: śr lut 02, 2011 19:43
autor: Rafał 21
dax-88 pisze:ta pompka ma za zadanie pchać wode do silnika czy ja wyciągać?
dax-88, Zasada działania chłodzenia ..
Mamy w silniku mały i duży obieg chłodzenia . Mały obieg, to plyn krąży w kadłubie silnika ,kanałach wodnych glowicy - pomijając chłodnicę do uzyskania określonej temperatury silnika . Gdy ją osiągnie! sterujący tym cyklem termostat [ sprawny] uruchomi duży obieg [z chłodnicą] Jeżeli termostat zwalony to mamy od razu duży obieg , namacalnie ciepły górny przewód na chłodnicy W układzie jest obieg wymuszony ! pompą ssąco-tłoczącą Czyli zasysa i tłoczy ciecz ! Myślę że zrozumiał :P A tu jeszcze schemat bo ktoś pytał http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=275372" onclick="window.open(this.href);return false;

pasek pompy wody

: śr lut 02, 2011 19:56
autor: dax-88
a co z tym paskiem? jaka wersja jest prawdziwsza, pompa wraz z wałem i alternatorem czy odwrotnie?

pasek pompy wody

: śr lut 02, 2011 19:59
autor: janek1350
Zakładam że pasek założyłeś jak należy czyli od spodu koła pompy czyli na około?
A pasek ma isc tak Obrazek

pasek pompy wody

: śr lut 02, 2011 21:07
autor: Paweł Marek
dax-88 pisze:czemu masa gofrów jeździ odwrotnie?
o tym już było. Z niewiedzy i z nieuwagi po prostu. W benzynowcach od razu wiążą się z tym kłopoty z przegrzewaniem silnika i niedogrzaniem wnętrza. A w dieslach które są sprawne i mało ciepła wydzielają czasem nic się nie zauważy, tylko gorsze grzanie w środku auta