Strona 1 z 1

Problem!!! przerywanie silnika przy obrotach 2300-3000.

: pt sty 28, 2011 20:28
autor: przemcio1990
Witam!

Mam problem w nowo kupionym golfie III 1.9 TDI. Jak przyśpieszam turbo zaczne czuć przy 2000 jest wsio ok. Ale od ok 2300 - 3000 czuć lekkie przerwy w przyśpieszaniu. Nie czuć tego odejśćia. Następnie Od 3000 wsio ok.

:goof: :goof: :goof: :goof:

Drugi problem (niewiem czy ma to związek z pierwszym problemem) to gdy na jałowym biegu przegazuje go na ponad 4000 obrotów to samochód, silnik strasznie szarpie. Wtenczas puszczam pedał gazu i jak schodzi z obrotów cały czas szarpie. Czasem jak sam wejdzie na swoje obroety na jałowym to przestanie rwać lub jak dodam ponownie na nowo gazu.

:banghead: :banghead: :banghead:
Mysłałem że to wszystko to wina filtrów np. paliwa. Ale wszystkie są powymieniane prócz kabinowego :D . Ale okazało się że problem nadal ma miejsce :banghead:

Czy to może być wina pompy paliwa????

Problem!!! przerywanie silnika przy obrotach 2300-3000.

: sob sty 29, 2011 14:42
autor: Raval1
raczej to nie jest wina paliwa bo na wolnych obrotach masz wszystko ok i na dużych tak samo. Moim zdaniem zawiesza Ci sie turbina a raczej zawór przy turbinie

Problem!!! przerywanie silnika przy obrotach 2300-3000.

: ndz sty 30, 2011 11:43
autor: hulio0811
nie wiem czy w iii jest przeplywka ale ja mialem podobne efekty w iv jak byla przeplywka do wymiany

Problem!!! przerywanie silnika przy obrotach 2300-3000.

: pn lut 14, 2011 00:53
autor: przemcio1990
Czy jak podłącze auto do kompa to pokaże mi co jest grane z tym problemem????

Problem!!! przerywanie silnika przy obrotach 2300-3000.

: pn lut 14, 2011 09:39
autor: rutek32ef
Witam,
Zrób logi dynamiczne a wszystko się wyjaśni, moim zdaniem zaworek n75 ci padł bo też miałem podobne problemy, po wymianie wszystko wróciło do normy.

Problem!!! przerywanie silnika przy obrotach 2300-3000.

: ndz mar 13, 2011 19:55
autor: przemcio1990
Witam

A czy jak wymienie ten zaworek to mi nie spowoduje to, że turbina padnie????

Problem!!! przerywanie silnika przy obrotach 2300-3000.

: pn mar 14, 2011 02:19
autor: rutek32ef
To raczej jak masz padnięty zaworek i turbina przeładowuje to i szybciej się zużywa. Ale przeważnie jak pada zaworek to turbina nie doładowuje i są szarpania silnikiem.Więc musisz zrobić logi wrzucić na forum to chłopaki ci powiedzą co jest nie tak,czy to zaworek czy nie jeżeli nie masz jak zrobić logów to zdejmij czerwony przewodzik z zaworka n75 i przejedź się na próbę jeżeli nie będzie szarpał to masz zaworek do wymiany.