Strona 1 z 1

tluk sie mulil i zgasl

: ndz sty 09, 2011 21:20
autor: saduwa
siema
mam pewien niekomfortowy problem xD
jechalem swoim mk4 przyspieszam ciagnie ok ale jakos stuka
chwile pozniej ruszam se swiatel jedzie ale strasznie muli i sie dziwnie tlucze/klekocze
zjechalem na pas dla busow( byla noc) i zgasl
chce go odpalic kreci i przytym dziwnie stuka i nieodpala
co to moze bym
dodam ze popychacze hydrauliczne juz mi klepaly od sporego czasu

z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam :* :P

tluk sie mulil i zgasl

: pn sty 10, 2011 00:46
autor: rafi123
mogło sie turbo rozsypac skoro klekocze i mocy brak sprawdz wirnik czy on tam wogole jest w spręzarce czy sie swobodnie obraca
lub rozrząd przestawic

tluk sie mulil i zgasl

: śr sty 12, 2011 23:39
autor: saduwa
hym no tak tylko ze ja go niemoge odpalic

tluk sie mulil i zgasl

: czw sty 13, 2011 21:11
autor: jarek8787
A przy odpalaniu kreci tak normalnie czy troche szybciej z takim dziwnym dzwiekiem?

tluk sie mulil i zgasl

: pt sty 14, 2011 17:34
autor: OLI88
ja bym obstawil panewke

tluk sie mulil i zgasl

: pt sty 14, 2011 18:05
autor: saduwa
jarek8787 pisze:troche szybciej z takim dziwnym dzwiekiem
tak
wkazdym razie co dzis zauwazylem to ze pasek rozrzadu jest luzny

tluk sie mulil i zgasl

: pt sty 14, 2011 20:29
autor: katerpi
No to czapka w górę i sprawdzaj co się stało. Pewnie głowica do remontu/wyrzutki.... Sprawdź czy zawory nie pocałowały tłoków...

tluk sie mulil i zgasl

: sob sty 15, 2011 01:45
autor: rafał1988
kolega miał podobnie padło mu wtedy, turbo, zawory klepły w tłoki tłoki 2 się już nie nadawały głowica też, do tego jeszcze wtrysk czymś dostał

i kupił drugi kompletny silnik bo się już tego nie opylało robić

tluk sie mulil i zgasl

: sob sty 15, 2011 17:23
autor: jarek8787
przedewszystkim pewnie przeskoczyl ci rozrzad,co niekoniecznie swiadczy o remoncie glowicy...(u mojej matki w audi ostatnio puscil napinacz i pasek przeskoczyl,wystarczylo ustawic rozrzad,napiac pasek i dalej jezdzi) na poczatek radzilbym ci ustawic rozrzad i napiac pasek i sprobowac go odpalic...wtedy bedziesz wiedzial czy glowica jest do remontu