Problem z niskimi obrotami

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

robcik3322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 03, 2011 18:57

Problem z niskimi obrotami

Post autor: robcik3322 » pn sty 03, 2011 19:17

mam golfa 3 z silnikiem 1.6 75km z gazem sekwencyjnym (model silnika AEE)

silnik ma strasznie małe obroty na postoju , które delikatnie falują , a przy hamowaniu na skrzyżowaniu potrafi nawet zgasnąć (wcześniej obroty wynosiły 600 , a teraz 200-400)
co mu jest , ja osobiście podejrzewam silniczek krokowy , gdyż to on odpowiada za wolne obroty , ale wole się upewnić czy to napewno jego wina (czy są jakieś domowe sposoby na jego sprawdzenie, bo kosztuje on 600zł)
przeglądałem już inne bardzo podobne tematy , ale jasnej odpowiedzi na mój kłopot nie znalazłem



robcik3322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 03, 2011 18:57

Re: Problem z niskimi obrotami

Post autor: robcik3322 » pn sty 03, 2011 20:40

pomocy bardzo pilne (codziennie robie 50 km do pracy)



xatrix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: wt gru 28, 2010 19:01
Lokalizacja: okolice WSCHOWY

Problem z niskimi obrotami

Post autor: xatrix » pn sty 03, 2011 20:54

a czy na paliwie tak samo się zachowuje?Jeśli nie to sprawdź czy w parowniku nie ma osadu.Na koniec po prostu podkręć mu obroty gazu przy parowniku.Miałem tak w mk2.



robcik3322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 03, 2011 18:57

Problem z niskimi obrotami

Post autor: robcik3322 » pn sty 03, 2011 21:26

oj sorki bo nie do końca poinformowałem na gazie zachowuje się w miare znośnie (ale też gaśnie), a na paliwie jeszcze gorzej a co do podkręcania obrotów to przypominam , że to jest instalacja sekwencyjna i wszystkim sterują czujniki i komputer , co do parownika to wydaje mi się ,że w sekwencji go nie ma , a jeśli jest to prosił bym dokładniejszy opis gdzie się znajduje i jak wygląda



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Problem z niskimi obrotami

Post autor: Paweł Marek » pn sty 03, 2011 21:27

Jeśli na benzynie jest ok to trzeba jechać do montażysty LPG, bo z sekwencją sam nic nie zrobisz.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

robcik3322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 03, 2011 18:57

Problem z niskimi obrotami

Post autor: robcik3322 » pn sty 03, 2011 21:29

ale to właśnie na bęzynie jest gówniano , a na gazie troszke lepiej



szymin89
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 242
Rejestracja: sob cze 12, 2010 08:21
Lokalizacja: Augustów/Berlin

Problem z niskimi obrotami

Post autor: szymin89 » wt sty 04, 2011 10:17

Pierwsza rzecz to reset kompa czyli odłacz akumulator na jakies 5 minut. Jak nie pomoże to czyszczenie przepustnicy i adaptacja, na pewno nie zaszkodzi;) Podlaczenie pod kompa. Zrób to i powinno cos pomóc. Jak nie to pozostaje silnik krokowy.



robcik3322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 03, 2011 18:57

Problem z niskimi obrotami

Post autor: robcik3322 » wt sty 04, 2011 18:23

dobra sprawdze i odpowiem wieczorem



robcik3322
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn sty 03, 2011 18:57

Problem z niskimi obrotami

Post autor: robcik3322 » śr sty 05, 2011 19:11

a jak sprawdzić silnik krokowy , bo gdy odłącze kable , to nic się nie zmienia , więc wychodzi na to , że ten silnik krokowy wogule nic nie robi , a jak nic nie robi , to nie działa

A i reset kompa nie pomógł



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości