[Audi 100 C4] korektor siły hamowania
: sob gru 25, 2010 15:09
Witam.
Może samochód nie z rodziny golfa ale jego daleki duży kuzyn.
Mój problem wygląda nastepująco:
przez zapieczony korektor siły hamowania jeden z zacisków nie dostaje w ogole ciśnienia dzieki czemu zwyczajnie sobie zardzewiał.
Zacisk wymieniłem na nowy bo myslalem ze to jego wina jednak podczas wymiany okazało się ze winowajcą jest korektor .
Chciałbym sie dowiedzieć czy ów korektor jest w ogole potrzebny w samochodzie z ABSem i czy nie lepiej go po prostu ominąć. Z drugiej strony nie chciał bym aby samochód ustawiał sie bokiem przy awaryjnym hamowaniu
Może samochód nie z rodziny golfa ale jego daleki duży kuzyn.
Mój problem wygląda nastepująco:
przez zapieczony korektor siły hamowania jeden z zacisków nie dostaje w ogole ciśnienia dzieki czemu zwyczajnie sobie zardzewiał.
Zacisk wymieniłem na nowy bo myslalem ze to jego wina jednak podczas wymiany okazało się ze winowajcą jest korektor .
Chciałbym sie dowiedzieć czy ów korektor jest w ogole potrzebny w samochodzie z ABSem i czy nie lepiej go po prostu ominąć. Z drugiej strony nie chciał bym aby samochód ustawiał sie bokiem przy awaryjnym hamowaniu