Strona 1 z 1
Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?
: czw gru 23, 2010 20:27
autor: cutin
Witam
Wyczytałem w jakieś serwisówce, że do silników PB oficjalnie nie jest zalecana benzyna bezołowiowa i 95 oktan obniża moc silnika. A ja w swoim silniku JH mam wstawioną głowicę od PB ( większe zawory i ostrzejszy wałek). Zastanawiam się teraz czy powinienem przestawić zapłon albo przeprowadzić inne regulacje.
Re: Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?
: pt gru 24, 2010 17:30
autor: cutin
? ? ?
Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?
: pt gru 24, 2010 21:10
autor: Paweł Marek
Sprecyzuj temat. Skąd kto ma wiedzieć na czym polegała przeróbka, jaki wtrysk teraz jest mechaniczny czy elektroniczny
Re: Silnik JH + głowica z PB - potrzebna regulacja ?
: ndz gru 26, 2010 14:02
autor: cutin
Na początku to był czysty JH czyli: wtrysk K-Jetronic + katalizator + sonda lambda. Następnie została wstawiona głowica z silnika PB ( ostry wałek i chyba większe zawory) i tyle.
Szukam po serwisówkach i nie mogę znaleźć np. ile przed GMP ma mieć zapłon silnik PB (JH ma 6 st. przed GMP).
Silnik JH + głowica z PB - potrzeba regulacja ?
: ndz gru 26, 2010 14:13
autor: Paweł Marek
Czyli jest głowica od PB a wtryskiwacze mechaniczne gdzie są teraz? W każdym razie te 3 oktany różnicy to taka rezerwa producenta nie musisz się tym martwić, najwyżej cofnąć zapłon na 4-5 stopni zamiast 6. W PB zapłon się cofa sam bo jest w nim czujnik stuków.