dławił się
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
dławił się
Witam . Golf IV 1.6AKL, dzisiaj podczas jazdy zatrzęsło autem raz i stanąłem i jakruszyłem to włosy dęba mi staneły ze strachu bo podczas przyspieszania na 1 , 2 ,3 auto szło dobrze , wchodziło na obroty ale był taki problem że po zmianie biegu i puszczeniu sprzęgła byłotak jakby auto nie miałosiły jechać, tak jakby coś godo tyłu ciągnęło ;/czyli jakby słaby był, ;/ co to może oznaczać??? zrobiło mi się to drugi raz, pierwszy jak w poniedziałek mi zgasło auto to potem byłoidentycznie ;/. Byłem na kompie i żadnych błędów nie ma ;/ co otym sądzicie???
dławił się
Nie telepało nim trochę podczas przyspieszania? Jeśli tak to czym prędzej sprawdź skrzynię biegów.
"Kocham ku*wy i chleb ze smalcem!"
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
dławił się
telepało tzn??? touczucie totakie jakby cośnie dawało samochodowi przyspieszać ,aleprzyspiesza i to dobrze naweet, poprostu to jest taki moment przejściowy takie przychamowanie daję kolejny bieg i znowu przychamowanie i leci dalej"'
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
dławił się
A może to być też brudna przepustnica np?? czy jak komp pokazuje "kąt otwarcia przepustnicy na wolnych obrotach " liczbe 3 to co to znaczy??
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
dławił się
tak, że przepustnica jest ok i raczej zaadoptowana
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
Re: dławił się
No dzisiaj doszło jeszcze to że stało auto ok 3 minut zapalone i nagle zgasło
Oraz nie chce zapalać za każdym razem ;/muszę kręcic , przygazowywać i zapali z wielkim trudem aż z rury jakieś strzały słcyhać ;/
Oraz nie chce zapalać za każdym razem ;/muszę kręcic , przygazowywać i zapali z wielkim trudem aż z rury jakieś strzały słcyhać ;/
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
dławił się
oglądnij rozrząd zanim ponownie zapalisz
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
dławił się
No i chyba po sprawie nie prawny był czujnik obrotów G28, wymiana pomogła, narazie odpala bez problemu
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
dławił się
to powinien być błąd g28 a mowiles ze nic pod vagiem nie bylo....
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
-
- Użytkownik
- Posty: 299
- Rejestracja: ndz sie 22, 2010 03:29
- Lokalizacja: Zgierz
dławił się
No nie było błędów u innych partaczy i dzisiaj byłem już u konkretnego mechanika który naprawdę zna się na rzeczy noi podłączył swój vag i miał błąd czujnika obrotów G28,
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości