Strona 1 z 2

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: wt lis 09, 2010 18:51
autor: vwpiter
Witam, mam problem ze swoim golfem, a mianowicie jest to golf III 1,8 GT z 93r, na zimnym silniku nie wkreca sie na obroty do 2000obr jako tako pozniej jest taka dziura ze wogule nie ciagnie zero reakcji przy wciskaniu gazu i szarpanie silnikiem jak jest zimny, nie wiem co sie dzieje. Prosze o pomoc kolegow!! swiece wymienione, kable, filtr paliwa, zalany nowym olejem. Co moglo sie stac co trzeba jeszcze wymienic? moze juz ktos z was mial taki problem ??

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: śr lis 10, 2010 15:29
autor: -=ren=-
podaj opis silnika czy jest to ABS czy RP czy jeszcze inne cudo. SPróbuj może uda Ci się zapiąć jakiś tester VAG lub czytaj błyski. Przyczyn może byc mnóstwo, sonda, wtrysk, czujnik temperatury itp.

Re: Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: śr lis 10, 2010 18:02
autor: vwpiter
Tak jest to ABS, narazie nie mam dostepu do tester VAG, moze uda mi sie jeszcze cos porobic samemu, jak nie to trzeba bedzie podpiac pod komputer

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: sob lis 13, 2010 11:38
autor: Dejv
Witam, dołączam się do pytania mam podobny problem z golfem GT 1,8 ABS gdy silnik jest zimny troche nim rzuca wogóle się nie wkręca wymienione podobnie jak kolega Kable,Świece,Palec,Kopułka,Filtr paliwa,Olej,Filtr oleju a problem dalej nie znika był podpięty pod wag i nic nie wykazało może ktoś wie co mu dolega pozdrawiam

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: sob lis 13, 2010 17:51
autor: goralski
witam ja bym może sprawdził ciśnienie paliwa albo aparat zapłonowy bo u mnie popuściła się nakrętka od aparatu i miałem podobne problemy

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: sob lis 13, 2010 19:22
autor: Dejv
Aparat zapłonowy raczej odpada gdyż wszystko zostało wymienione Palec,Kopułka,Kable,Świece odnośnie cisnienia paliwa hmm myślę, że wtedy problem był by cały czas a znika gdy silnik delikatnie sie rozgrzeje tj. przejade z 1-2 km

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: ndz lis 14, 2010 12:47
autor: goralski
ostatnią rzeczą która mi przychodzi do głowy podgrzewacz kolektora ssącego

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: ndz lis 14, 2010 16:53
autor: arturo936
sprawdź ustawienie zapłonu, bo to może być też przyczyną

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: ndz lis 14, 2010 20:50
autor: Dejv
A jest możliwe, że może być za to odpowiedzialny jakiś czujnik ? Z góry dziękuje za odpowiedzi i zainteresowanie pozdrawiam

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: ndz lis 14, 2010 21:27
autor: -=ren=-
sprawdź sondę i pomierz czujniki temperatury porównaj z wartościami fabrycznymi. czy masz LPG?

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: pn lis 15, 2010 21:00
autor: Dejv
Witam, podtlenku gazu nie posiadam. Aktualnie przebywam w holandii i nie bardzo mam mechanika pod ręką. Jak sprawdzić te czujniki i gdzie one sa pod sondę przewód podpięty nic szczególnego nie wiadać. Pozdrawiam i dzięki za cierpliwość panowie.

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: sob lis 20, 2010 11:30
autor: Dejv
:bigok: Może znajdzie się kolejna osoba która udzieli porady w tej kwesti pomocy koledzy

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: sob lis 20, 2010 12:41
autor: vwpiter
No ja tez juz nie wiem co robic, ale ostatnio rozladowal mi sie akumlator, naladowalem go i problem z przerywaniem, szarpaniem, nie zbieraniem sie zniknal i po tygodniu znowu to samo:/ nie wiem co to moze byc, czekam na kolegow moze ktos tez mial taki problem :)

Golf III GT brak mocy na zimnym silniku??

: sob lis 20, 2010 21:49
autor: -=ren=-
jak odpinasz aku to ze sterownika silnika są kasowane błędy w historii i silnik traci program którego się nauczył. Kiedy podłączasz aku to auto adaptuje sterowanie silnika do stanu czujników i po tym zaczynają się problemy, kiedy "sterownik nauczy się twojego silnika". Zapnij vag i zobaczysz z czym jest problem. Może te silniki nie mają zbytnio mocno diagnozowalnego sterownika, ale najprawdopodobniej jest błąd regulacji mieszanki - poza zakresem adaptacyjnym, problem z sondą lambda, bądź czujnikami cieczy chłodzącej dzięki którym ecu wie czy silnik jest rozgrzany i może zubożyć mieszankę.
zainwestujcie 30 PLN w kabelek i sprawdźcie - to naprawdę może wiele rozjaśnić.
Po raz trzeci piszę o sondzie i czujnikach więc użyjcie google na dole strony i znajdziecie co i jak. Do tego instrukcja od Mono-Motronic i po kolei sprawdzić wszystkie czujnika a raptem jest ich kilka, może soft typu autodata lub etech gdzie opisane są procedury sprawdzania poszczególnych komponentów i najczęstsze przyczyny.

jeśłi chodzi o zapłon to sprawdzić można wtyczkę i stan przewodów do czujnika halla w aparacie zapłonowym no i oczywiście sam czujnik w aparacie. Wyczyścić potraktować "kontaktem" sprawdzić czy kable nie są przełamane lub czy nie jest uszkodzona na nich izolacja (przewody o przekroju 0,7mm lub 1mm).