Witam. A więc mój problem polega na tym że czy to na benzynce czy na gazie autko trzyma mi wysokie obroty, co prawda po jakimś czasie obroty te spadają ale to denerwuje gdy dojezdzam do skrzyzowania autko stoi a tu 2000 obrotow obojetnie czy silnik zimny czy cieply. Co prawda gdy wlaczone mam ogrzewanie na maxa znaczy ten wiatraczek na maxa i gdy skrecone kola na maxa i jest duze obciazenie dla silnika to szybciej spadaja te obroty ale tak sie dalej nie da. Zuważyłem że obudowa filtra powietrza nie jest w najlepszej kondycji to samo ta rura od dolotu powietrza też ma 2 dziurki. No i ja tak myślałem że to albo ta obudowa i rura albo przepustnica jest brudna. Ale chodzi o to że nie wiem czy po umyciu przepustnicy bede musiał ją adaptować bo np po wymianie przepustnicy w Fiacie Uno 1.4 nie musiałem nic adaptować odłączyłem akumulator na 15 min i wszystko grało. Nie wiem czy mój golfik jest na jednopunkcie czy na wielopunkcie Jest to MK3 1.4 94 rok. Jaki to model silnika nie wiem niestety bo karteczki w bagazniku nie ma jedyne co to po podniesieniu maski jest tabliczka na ktorej jest napisane ABE cos tam dalej i reszta numerow i jakies inne (waga itd.) Bardzo proszę was o pomoc bo nie wiem już co robić. Czy możliwe że obroty mają coś wspólnego ze sprzęgłem?
Czytając tabelę z rodzajami silników wychodzi na to że jest to silnik ABD 1391, 60 KM
Przepustnica i czyszczenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Przepustnica i czyszczenie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=42114" onclick="window.open(this.href);return false; przeczytaj ...
Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON
Przepustnica i czyszczenie
przeczytalem ten temacik już dawno, tylko się teraz tak zastanawiam czy faktycznie ta przepustnica się sama zaadaptuje, a i jeszcze jedna sprawa czy np może być tak że wystraczy resnąć kompa i obroty wrócą na swoje miejsce??
Jeszcze taki mały EDIT:
podczas jazdy po wrzuceniu na luz silnik trzyma ok 2000 obr. i dopiero po zatrzymaniu spada
Jeszcze taki mały EDIT:
podczas jazdy po wrzuceniu na luz silnik trzyma ok 2000 obr. i dopiero po zatrzymaniu spada
Przepustnica i czyszczenie
Dobra zadam pytanko tylko z innej strony podajcie mi propozycje jak można naprawić mój problem od najbardziej bananych nawet
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 91 gości