Wymiana czujnika oleju
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Wymiana czujnika oleju
Witam, ostatnio zauważyłem, że z czujnika oleju na filtrze oleju cieknie bardzo dużo oleju. Wyciek czasami jest, a czasami go nie ma. Podejrzewam, że chodzi o temperaturę silnika - jeśli jest wysoka to cieknie. Wczoraj kupiłem nowy czujnik ciśnienia oleju (brązowy). Chciałbym go jak najszybciej wymienić. Stąd moje pytanie:
Czy mogę swobodnie odkręcić stary czujnik i dokręcić nowy? Jak zamocowany jest przewód na tym czujniku? Nie będzie pryskać olejem?
Zdaję sobie sprawę, że odpowiedzi na te pytania mogą być oczywiste, ale niestety nie dla mnie. Jestem początkującym grzebaczem w silniku - na co dzień programistą. Chodzi o VW Golf III 1.8 benzyna 1993. Bardzo proszę o wyrozumiałość i z góry dziękuję za pomoc!
Czy mogę swobodnie odkręcić stary czujnik i dokręcić nowy? Jak zamocowany jest przewód na tym czujniku? Nie będzie pryskać olejem?
Zdaję sobie sprawę, że odpowiedzi na te pytania mogą być oczywiste, ale niestety nie dla mnie. Jestem początkującym grzebaczem w silniku - na co dzień programistą. Chodzi o VW Golf III 1.8 benzyna 1993. Bardzo proszę o wyrozumiałość i z góry dziękuję za pomoc!
Wymiana czujnika oleju
Jak masz zimny silnik to ściągasz osłonę przewodu, kabel jest zamocowany na wsuwce, ściągasz wsuwkę odkręcasz czujnik zakręcasz nowy czujnik(zwróć uwagę na taki miedziany oring żeby się dobrze ułożył) zakładasz kabelek, gumową osłonę i ma hulać. A o olej to się nie bój nic nie wycieknie.
VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
Wymiana czujnika oleju
nmzc.
Ostatnio zmieniony wt mar 08, 2011 11:33 przez daworz, łącznie zmieniany 1 raz.
VW GOLF II 1.6 GTD
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
OPEL VECTRA A 2.0 115KM
VW GOLF III 1.6 PB+LPG
- Łuki_79
- Forum Master