Vento 1.8i ABS znikanie płynu chlodniczego

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bzyku8763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 28, 2010 18:53
Lokalizacja: Niwiska (Lubuskie)

Vento 1.8i ABS znikanie płynu chlodniczego

Post autor: bzyku8763 » wt paź 12, 2010 04:48

Witam wszystkich, mam nastepujący problem, kupiłem VW Vento z silnikiem 1.8i ABS, z gazem, wyciekał mi płyn chlodniczy na reduktorze gazu bo było pękniete kolanko, uszczelniłem wyciek wymieniając to kolanko i płyn dalej mi schodzi, tak średnio 0,5 zbiorniczka wyrównawczego na 200 km, niezauwazyłem zeby była kiedykolwiek mokra plama pod autem, dalej idąc po przejechaniu 25 km z pracy do domu wiadomo ze silnik nagrzeje sie do nominalnej temperatury i w rurach jest duże cisnienie płynu chlodniczego, po godzinym postoju odkręcając korek wlewu plynu cisnienie dalej jest, czyli cały układ jest szczelny, w chlodne dni na benzynie niewidac pary, na gazie to wiadomo ze będzie, pytanie moje jest takie gdzie ten płyn mógłby uchodzic? tzn przy takich wyciekach zalałem go woda destylowana. niebawem wymienie na borygo bo mrozy ida:/ czy wystarczy wsypac te proszki na uszczelnienie chlodnic?

pozdrawiam i z góry dziekuje za odpowiedz



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Vento 1.8i ABS znikanie płynu chlodniczego

Post autor: Paweł Marek » wt paź 12, 2010 09:43

Nic nie wsypuj, wyciek najczęściej jest przy trójnikach węzy od reduktora albo w dolnych rogach chłodnicy, albo na pompie, albo przy króćcach węży do głowicy. Napewno gdzieś będzie mokro, pojeździj palcem po tych miejscach na przestudzonym silniku, na gorącym wszystko odparuje natychmiast i nie nie stwierdzisz


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

bzyku8763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 28, 2010 18:53
Lokalizacja: Niwiska (Lubuskie)

Vento 1.8i ABS znikanie płynu chlodniczego

Post autor: bzyku8763 » śr lut 02, 2011 16:38

okazała się nieszczelna uszczelka pod głowica:/



Adrian19922
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 174
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 21:12

Vento 1.8i ABS znikanie płynu chlodniczego

Post autor: Adrian19922 » pt maja 27, 2011 16:58

witam nie chciałem otwierać nowego tematu i podpinam się tu ;p więc tak ubywa mi płyn borygo dziś dolałem rano na maxa a teraz jest stan poniżej minimalnego w tym czasie zrobiłem może z 25km ale to max i kurcze tak spr i zauważyłem że koło zbiorniczka wyrównawczego jest mokro i jest to borygo na przewodach nie widać zeby uciekało i kurcze niewiem a i dodam że jak przyjechałem to stan borygo był powyżej max a później za 2 godziny jak patrzyłem to było poniżej min co jest ??? :rozpacz:



bzyku8763
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 10
Rejestracja: pn cze 28, 2010 18:53
Lokalizacja: Niwiska (Lubuskie)

Vento 1.8i ABS znikanie płynu chlodniczego

Post autor: bzyku8763 » śr sty 25, 2012 22:05

pękniety zbiornik wyrównawczy albo łączenia węży ze zbiorniczkiem

nie odpowiadaj w tak starych tematach
Paweł Marek



Zablokowany

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 104 gości