Strona 1 z 1

Metaliczny stuk 1.4 16V AHW

: sob paź 02, 2010 13:34
autor: lukjar7
Witajcie koledzy,
wczoraj wymieniałem w golfie poduszkę od skrzyni tą koło aku, po wymianie odpaliłem silnik i kolega dokręcał śrubę od poduszki i zrobił zwarcie do plusa i silnik zgasł ale odpalił bez problemu i nic się nie działo, przejechałem sie kawałem ok 1 km i jak wrociłem do domu to coś zaczeło stukać cyklicznie w silniku, zaczełem szukać i okazało się że w skrzyni było 1,3 l oleju z 1,9, wymieniłem olej i wlałem tyle ile powinno być ale nic nie pomogło, te stukanie znika jak wcisnę sprzęgło, macie jakieś pomysły ?

Metaliczny stuk 1.4 16V AHW

: sob paź 02, 2010 16:07
autor: lukjar7
olej wymieniony, auto przeleciało 30 km na pełnej k**wie i stukanie ustało :)

Metaliczny stuk 1.4 16V AHW

: sob paź 02, 2010 23:48
autor: lukjar7
auto odpaliłem po dłuzszym postoju i nadal stuka :(
łożysko oporowe czy jakies łożyska w skrzyni ? ew jak to poznac ?

Metaliczny stuk 1.4 16V AHW

: wt paź 05, 2010 19:35
autor: DIDARO
pewien jesteś że te stuki dochodza od skrzyni ?

Re: Metaliczny stuk 1.4 16V AHW

: czw paź 07, 2010 23:33
autor: lukjar7
DIDARO pisze:pewien jesteś że te stuki dochodza od skrzyni ?
ta, dowiedziałem się że to są łożyska na wałku głównym skrzyni, ktoś się orientuje czy nie ma opcji rozłączenia skrzyni na aucie w 1.4 ?

Metaliczny stuk 1.4 16V AHW

: pt paź 08, 2010 02:23
autor: DIDARO
Musisz ją wyciągnąć bo nie dostaniesz sie do środka skrzyni .A po za tem jak masz skrzynie przed soba to możesz ja rozebrać na spokojnie .śróby trzymające kartery skrzyni sa pod karterem sprzęgła .

Re: Metaliczny stuk 1.4 16V AHW

: pn paź 11, 2010 13:00
autor: lukjar7
DIDARO pisze:Musisz ją wyciągnąć bo nie dostaniesz sie do środka skrzyni .A po za tem jak masz skrzynie przed soba to możesz ja rozebrać na spokojnie .śróby trzymające kartery skrzyni sa pod karterem sprzęgła .
ale chodzi o to czy musze wyciągać silnik ? i dopiero rozłączyć silnik ze skrzynią czy mogę zostawić silnik w budzie a wyjąć skrzynie ? :)