Strona 1 z 1

[mk2] kick-down w dieslu

: wt wrz 21, 2010 00:19
autor: jgkrzycho
Witam

Mam takie pytanie, co prawda dotyczy ono passata diesla w automacie, ale że jest on z epoki golfa 2, to napewno to chodzi tak samo. Nie wiedziałem, w którym dziale umieścić ten temat.

Chodzi mi to to czy orientujecie się na jakiej zasadzie działa kick-down w tych silnikach? Co jest odpowiedzalne za to? Z góry dzięki za jakieś informacje. Bo szukam i nic nie zajduję, a w nowszych autach to już zupełnie co innego. Jeszze raz dzięki za pomoc, bo dosyć ważna sprawa.

[mk2] kick-down w dieslu

: wt wrz 21, 2010 21:52
autor: J.B.S.
Nie jestem pewien dokładnie ale chyba linka od gazu zmienia bieg przy mocnym wciśnieciu. Jest połaczona z linką od skrzyni.
Ale nie jestem pewien do końca :helm:

[mk2] kick-down w dieslu

: wt wrz 21, 2010 22:22
autor: jgkrzycho
jest ona polaczona z linka do skrzyni:| bede musial zwrocic uwage. Dzieki :)

[mk2] kick-down w dieslu

: wt wrz 21, 2010 22:28
autor: J.B.S.
W razie czego wyreguluj to trochę bo czasem się linka rozciąga z czasem

[mk2] kick-down w dieslu

: wt wrz 21, 2010 23:32
autor: jgkrzycho
Ok zobacze jak bede przy aucie :)

[mk2] kick-down w dieslu

: ndz wrz 26, 2010 22:02
autor: jhosef
Przy prawidłowo wyregulowanych linkach powinieneś go wyczuć na pedale pod koniec jego skoku. Wyczuwalna jest wówczas zmiana oporu gazu. Wówczas - o ile to możliwe zmieni bieg na niższy.

[mk2] kick-down w dieslu

: wt wrz 28, 2010 13:09
autor: jgkrzycho
No rzeczywiście sprawdziłem i było czuć różnicę na pedale :). To chyba już wszystko jasne, nic tylko włożyć silnik i jeździć.