Strona 1 z 1

Wysokie obroty

: wt sie 24, 2010 17:36
autor: omix
Witam
Mam problem gdy zapalam silnik obroty wskakują mi na ok. 1500 obrotów (na ok. 1-2 sekundy) a później spadają na ok1000 obrotów a przy tym bardzo mi kopci co to może być??

Wysokie obroty

: wt sie 24, 2010 22:45
autor: Qto
Jaki silnik ??

Wysokie obroty

: śr sie 25, 2010 07:22
autor: omix
1.9 110km

Wysokie obroty

: pt sie 27, 2010 01:28
autor: golfer_88
mam ten sam problem. Po uruchomieniu silnika, obroty wskakuja niekiedy na 2 tys. Czasem ma tez to miejsce podczas jazdy, gdy stoje na swiatlach i przy zmienie biegow. Nie znam sie zbytnio na mechanice. Szukalem troche na wlasna reke przyczyny, ale nie niestety jej nie znalazlem. Podejrzewam ze to gaznik. Dostrzeglem ze uszczelka pod nim jest strasznie popekana i byc moze jest nieszczelna. Jutro jade go przeczyscic. Zobaczymy jaki bedzie rezultat. Nie wiem czy to przypadkiem nie jest wina wadliwej elektryki, jakiegos podzespolu :? Podobnie jak kolega wyzej licze na pomoc :okej: smigam golfem III 1.8 CL 55kw z '94 (przebieg 166 tys oryginal) mono wtrysk POZDRAWIAM

Wysokie obroty

: pt sie 27, 2010 15:05
autor: golfer_88
troche odbiegne od tematu... czy w golfie 3 z '94 1.8 CL jest gaźnik czy wtrysk? :grin: Pzdr

Wysokie obroty

: pt sie 27, 2010 16:25
autor: rezystor22
Co do wchodzenia na obroty to zasyfiona przepustnica (zdjąć z przepustnicy rurę od filtru powietrza i jak jest brudna/czarna/ to wyczyścić i zaadoptować) albo łapie lewe powietrze (sprawdzić tą 'rurę', którą wcześniej odchylaliśmy czy nie ma przecięć ; jest też uszczelka na przepustnicy).....

Re: Wysokie obroty

: ndz sie 29, 2010 17:44
autor: golfer_88
A można na własną rękę oczyścić taka przepustnice, czy raczej to zadanie dla fachowca? Dodam, że nie posiadam kompresora ze sprężonym powietrzem.
rezystor22 pisze:Co do wchodzenia na obroty to zasyfiona przepustnica (zdjąć z przepustnicy rurę od filtru powietrza i jak jest brudna/czarna/ to wyczyścić i zaadoptować) albo łapie lewe powietrze (sprawdzić tą 'rurę', którą wcześniej odchylaliśmy czy nie ma przecięć ; jest też uszczelka na przepustnicy).....
dzięki za wskazówki, w przyszłym tygodniu biorę się za naprawę. Na pewno do wymiany jest uszczelka pod mono wtryskiem, gdyż jest już popękana.

A propos przepustnicy. Napiszcie jak lub gdzie mona to zrobić. Mieszkam w Łodzi. Z góry dzięki

Wysokie obroty

: ndz sie 29, 2010 18:24
autor: zebra2008
zaworek na pompie do wymiany n109

Wysokie obroty

: wt wrz 21, 2010 00:50
autor: golfer_88
jak się okazało przyczyna szalejących obrotów okazał się słaby akumulator :grin: trochę pojeździłem i wszystko wróciło do normy 8) widocznie radio pobiera trochę energii. Dodam ze samochód stał tylko albo aż 20 dni.

Re: Wysokie obroty

: wt wrz 21, 2010 07:13
autor: Sztomel
zebra2008 pisze:zaworek na pompie do wymiany n109
nie do wymiany tylko do wykręcenia i wypłukania go np. w benzynie ekstrakcyjnej. Po tym zabiegu poczekać do odparowania benzyny i zawór ponownie wkręcić :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b9acffe39a" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f476572257" onclick="window.open(this.href);return false;

Wysokie obroty

: czw wrz 23, 2010 08:31
autor: BogdanJ24
Dzięki za poradę wkrótce wezmę się za to i odpiszę jakie są efekty. Dzięki pozdrawiam.

Wysokie obroty

: sob wrz 25, 2010 09:58
autor: BogdanJ24
Witam w sprawie tych wysokich obrotów po odpaleniu zimnego silnika TDI okazało się że padnięty był czujnik temperatury ale wcześniej wykręcałem elektrozawór na pompie wtryskowej i moczyłem w benzynie ekstrakcyjnej.