Wysokie obroty

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
omix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 01:07
Lokalizacja: Śląsk(knurów/Zabrze)

Wysokie obroty

Post autor: omix » wt sie 24, 2010 17:36

Witam
Mam problem gdy zapalam silnik obroty wskakują mi na ok. 1500 obrotów (na ok. 1-2 sekundy) a później spadają na ok1000 obrotów a przy tym bardzo mi kopci co to może być??



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: Qto » wt sie 24, 2010 22:45

Jaki silnik ??



Awatar użytkownika
omix
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz lip 18, 2010 01:07
Lokalizacja: Śląsk(knurów/Zabrze)

Wysokie obroty

Post autor: omix » śr sie 25, 2010 07:22

1.9 110km



golfer_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 27, 2010 00:56

Wysokie obroty

Post autor: golfer_88 » pt sie 27, 2010 01:28

mam ten sam problem. Po uruchomieniu silnika, obroty wskakuja niekiedy na 2 tys. Czasem ma tez to miejsce podczas jazdy, gdy stoje na swiatlach i przy zmienie biegow. Nie znam sie zbytnio na mechanice. Szukalem troche na wlasna reke przyczyny, ale nie niestety jej nie znalazlem. Podejrzewam ze to gaznik. Dostrzeglem ze uszczelka pod nim jest strasznie popekana i byc moze jest nieszczelna. Jutro jade go przeczyscic. Zobaczymy jaki bedzie rezultat. Nie wiem czy to przypadkiem nie jest wina wadliwej elektryki, jakiegos podzespolu :? Podobnie jak kolega wyzej licze na pomoc :okej: smigam golfem III 1.8 CL 55kw z '94 (przebieg 166 tys oryginal) mono wtrysk POZDRAWIAM



golfer_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 27, 2010 00:56

Wysokie obroty

Post autor: golfer_88 » pt sie 27, 2010 15:05

troche odbiegne od tematu... czy w golfie 3 z '94 1.8 CL jest gaźnik czy wtrysk? :grin: Pzdr



Awatar użytkownika
rezystor22
VWieśniak
VWieśniak
Posty: 68
Rejestracja: ndz cze 27, 2010 18:20
Lokalizacja: Kalish
Kontakt:

Wysokie obroty

Post autor: rezystor22 » pt sie 27, 2010 16:25

Co do wchodzenia na obroty to zasyfiona przepustnica (zdjąć z przepustnicy rurę od filtru powietrza i jak jest brudna/czarna/ to wyczyścić i zaadoptować) albo łapie lewe powietrze (sprawdzić tą 'rurę', którą wcześniej odchylaliśmy czy nie ma przecięć ; jest też uszczelka na przepustnicy).....


Pająk - najlepszy przyjaciel elektronika.

golfer_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 27, 2010 00:56

Re: Wysokie obroty

Post autor: golfer_88 » ndz sie 29, 2010 17:44

A można na własną rękę oczyścić taka przepustnice, czy raczej to zadanie dla fachowca? Dodam, że nie posiadam kompresora ze sprężonym powietrzem.
rezystor22 pisze:Co do wchodzenia na obroty to zasyfiona przepustnica (zdjąć z przepustnicy rurę od filtru powietrza i jak jest brudna/czarna/ to wyczyścić i zaadoptować) albo łapie lewe powietrze (sprawdzić tą 'rurę', którą wcześniej odchylaliśmy czy nie ma przecięć ; jest też uszczelka na przepustnicy).....
dzięki za wskazówki, w przyszłym tygodniu biorę się za naprawę. Na pewno do wymiany jest uszczelka pod mono wtryskiem, gdyż jest już popękana.

A propos przepustnicy. Napiszcie jak lub gdzie mona to zrobić. Mieszkam w Łodzi. Z góry dzięki



zebra2008
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 366
Rejestracja: czw kwie 08, 2010 20:54
Lokalizacja: EPJ

Wysokie obroty

Post autor: zebra2008 » ndz sie 29, 2010 18:24

zaworek na pompie do wymiany n109



golfer_88
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 27, 2010 00:56

Wysokie obroty

Post autor: golfer_88 » wt wrz 21, 2010 00:50

jak się okazało przyczyna szalejących obrotów okazał się słaby akumulator :grin: trochę pojeździłem i wszystko wróciło do normy 8) widocznie radio pobiera trochę energii. Dodam ze samochód stał tylko albo aż 20 dni.



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Re: Wysokie obroty

Post autor: Sztomel » wt wrz 21, 2010 07:13

zebra2008 pisze:zaworek na pompie do wymiany n109
nie do wymiany tylko do wykręcenia i wypłukania go np. w benzynie ekstrakcyjnej. Po tym zabiegu poczekać do odparowania benzyny i zawór ponownie wkręcić :
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... b9acffe39a" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... f476572257" onclick="window.open(this.href);return false;


Obrazek

BogdanJ24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr sie 25, 2010 17:36

Wysokie obroty

Post autor: BogdanJ24 » czw wrz 23, 2010 08:31

Dzięki za poradę wkrótce wezmę się za to i odpiszę jakie są efekty. Dzięki pozdrawiam.



BogdanJ24
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr sie 25, 2010 17:36

Wysokie obroty

Post autor: BogdanJ24 » sob wrz 25, 2010 09:58

Witam w sprawie tych wysokich obrotów po odpaleniu zimnego silnika TDI okazało się że padnięty był czujnik temperatury ale wcześniej wykręcałem elektrozawór na pompie wtryskowej i moczyłem w benzynie ekstrakcyjnej.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 47 gości