Strona 1 z 1

problem z odpalaniem

: pn sie 23, 2010 14:53
autor: Wenti
Witam mam problem z moim golfem 3 silnik 1.4 . Chodzi o to że strasznie długo kręci zanim odpali, dobrych kilka sekund. Czy może mi ktoś napisać co może być tego przyczyną? Z góry dzięki . pozdrawiam

problem z odpalaniem

: śr sie 25, 2010 02:47
autor: Wenti
Pomoże ktoś? zauważyłem że chyba źle odpala tylko na zimnym bo jak już trochę przejadę i zgaszę to potem odpala bez problemu. Prosze o pomoc bo dopiero go kupiłem i na nich się nie znam a nie stać mnie na mechaników którzy wymyślają i biora kasę za robotę a nic nie pomaga jak miałem z poprzednim samochodem:(

problem z odpalaniem

: śr sie 25, 2010 21:31
autor: Paweł Marek
W nowo kupionym używanym aucie trzeba by przynajmniej świece, kable, fitry pozmieniać. Przy założeniu że wszystko z nimi ok zacznij od czujnika temperatury cieczy, wyszukiwarka ci powie co co biega z nim

problem z odpalaniem

: sob sie 28, 2010 16:46
autor: wojewoda
Sprawdz czy masz dobrze utawiony zaplon,rowniez swiece moglbys wymienic na nowe,kopulke palec w aparacie,to takie podstawy po zakupie.

problem z odpalaniem

: ndz sie 29, 2010 21:41
autor: Lolo22
Wymień świece i problemu nie będzie :bajer:

problem z odpalaniem

: pn wrz 06, 2010 12:41
autor: Wenti
świece i kable nowe, Filtry, kopułka i palec również a problem nadal jest ale tylko przy pierwszym odpalaniu. Jak już po kilku sekundach odpali to mogę go zgasić i potem odpala niemal na dotyk. Nie mam pojęcia co to jeszcze może być a boję się że jak przyjdą mrozy to już go nie odpalę:( jak ktoś ma jakiś pomysł to bardzo proszę o podpowiedź. Z góry dzięki i pozdrawiam

problem z odpalaniem

: wt wrz 07, 2010 13:03
autor: gademajster
Wenti, możliwe, że przyczyną jest nietrzymający zawór zwrotny paliwa. Spróbuj przed pierwszym uruchomieniem kilka razy włączyć zapłon w pozycje "kontrolki zapalone", poczekać 5 sek. wyłączyć zapłon. Powtórzyć czynność jeszcze 2 razy i dopiero kręcić rozrusznikiem. Jeśli zapali bez problemu tzn. że przez noc paliwo ci schodzi do zbiornika z przewodów zasilających wtrysk.

problem z odpalaniem

: wt wrz 07, 2010 19:26
autor: Wenti
Dzięki za odp. ale on po 5 min stania już długo kręci zanim odpali więc to chyba za krótko żeby paliwo zeszło co?:)

problem z odpalaniem

: wt wrz 07, 2010 19:38
autor: Wenti
Ale zrobiłem jak mówiłeś. 3 razy przekręciłem i wyłączyłem i odpalił super więc to może jednak to:) A wie ktoś jaki może być koszt nie wiem naprawy czy wymiany tego zaworu i czy można to zrobić samemu?

problem z odpalaniem

: wt wrz 07, 2010 19:41
autor: gademajster
Wenti, wydaje mi się że ten zawór jest razem z pompą paliwa, aczkolwiek mogę się mylić. Większość ludzie kupuje zawór zwrotny i zakłada na przewodzie zasilającym układ wtryskowy. W szukajce na pewno jest objaśnione co i jak.

problem z odpalaniem

: wt wrz 07, 2010 21:16
autor: Paweł Marek
Na ogół jednak przyczyną braku resztkowego ciśnienia w układzie jest lejący wtryskiwacz i wówczas nie pomoże zawór wsteczny. Poza tym sprawna pompa paliwa powinna nabić cienienie w ułamku sekundy, u mnie nawet po opróżnieniu układu z paliwa przy wymianie filtra nie trwało to 5 sekund nawet zanim odpalił. Więc może ta pompa już szwankuje i warto wymienić na nową piekąc dwie pieczenie przy jednym ogniu.