Strona 3 z 3

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

: ndz paź 12, 2014 22:48
autor: piterAndrychów
zdjęcia nie mam ale jak znajdę to prześle . mam schemat z Info Techa Golf III . podkreślone 50 N to moment dokręcenia przeciwnakrętki . słaba jakoś ale zawsze coś :bajer:
Obrazek

Re: Różnice w liczbie obrotów kierownycy

: wt paź 14, 2014 11:32
autor: bombelek
pironet pisze:z ciekawości jutro zrobię jak piszesz na swoim warsztatowym mk2 i zobaczymy co wyjdzie.
I jakie wnioski?? :food:

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

: wt paź 14, 2014 19:49
autor: pironet
sorki ale nie maiałem czasu ,umarło mi vivaro na kanale p[otem altea,jutro bedzie chwilka to ogarne temat

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

: wt paź 14, 2014 20:09
autor: bombelek
Niedobrze jak auta "umierają" na kanale ;) ale spokojnie nic się nie dzieje. :helm:

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

: czw paź 16, 2014 19:35
autor: pironet
umarlaki odjechały z nowym życiem a co do najważniejszego to
po wykręceniu prawie całkowicie drążka i wkręceniu z drugiej strony kierownica uciekła o troszkę więcej niż pół obrotu co widać na fotce a całkowita zbieżność wyniosła ok +35 i jest to prawie do końca ,końcówka została rozkręcona a potem wkręcona na 3 obroty a druga strona wkręcona prawie na max
nie ma szans na drążkach zrobić pełny obrót,za mało gwintu
Obrazek
Obrazek

Różnice w liczbie obrotów kierownycy

: czw paź 16, 2014 21:17
autor: bombelek
pironet, no widzisz jak to ładnie zobrazowałeś :pub: Tak czy inaczej nie zmienia to faktu, że różnica obrotów wychodzi tylko i wyłącznie z źle ustawionych drążków :bajer: Może w mk2 się nie da dobić do pełnego obrotu, ale wierz mi na słowo, że są takie samochody gdzie jest to możliwe :hmm: