Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF
: śr paź 10, 2012 21:47
Może chodzi o ten od wału korbowego Sonda nie potrzebna, bo będzie wskakiwał SB
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
To żart?XV2 pisze:A gdzie to w golfie II ??
O ten właśnie mi chodzi nie od strony rozrządu tylko od strony sprzęgła.barto125 pisze:Może chodzi o ten od wału korbowego
waski1 pisze:To żart?XV2 pisze:A gdzie to w golfie II ??
Tak żart bo z tyłu nic nie ma . Bo tył to nie strona sprzęgła.waski1 pisze: Simering tył silnika wymiana,
To już rozumiem.waski1 pisze:O ten właśnie mi chodzi nie od strony rozrządu tylko od strony sprzęgła.barto125 pisze:Może chodzi o ten od wału korbowego
Biorąc pod uwagę, że silnik jest ustawiony poprzecznie, bo przy ustawieniu wzdłużnym z tyłu właśnie znajduje się sprzęgło, a dalej skrzyniaXV2 pisze:Tak żart bo z tyłu nic nie ma . Bo tył to nie strona sprzęgła.
No fakt czyli trzeba kupić simering na lewą stronę silnika. Teraz dobrze ?XV2 pisze:Tak żart bo z tyłu nic nie ma . Bo tył to nie strona sprzęgła.
Pytanie raczej idiotyczne ! Czy silnik zamontowany wzdłużnie /poprzecznie nie zmienia jego przodu czy też tyłu i przód jest tam gdzie jest koło pasowe na wale z reguły przeważnie jest tam rozrząd.Możesz nawet o tym fakcie przekonać się czytając instrukcję serwisową silnika który jest montowany np. w golfie (poprzecznie) a np.w passacie wzdłużnie gdzie nie jest opisane uszczelniacze rozrządu przód/prawe i dotyczy golfa.Jest to przyjęta ogólna zasada przodu silnika gdzie z reguły też liczymy kolejność cylindrów od przodu silnika od rozrządu (nie zawsze reno liczy od koła zamachowego).XV2 pisze:Dlatego nie pisz czy to żart bo moje pytanie było prawidłowe do twojej odpowiedzi.
waski1 pisze: Pytanie raczej idiotyczne ! Czy silnik zamontowany wzdłużnie /poprzecznie nie zmienia jego przodu czy też tyłu i przód jest tam gdzie jest koło pasowe na wale z reguły przeważnie jest tam rozrząd.Możesz nawet o tym fakcie przekonać się czytając instrukcję serwisową silnika który jest montowany np. w golfie (poprzecznie) a np.w passacie wzdłużnie gdzie nie jest opisane uszczelniacze rozrządu przód/prawe i dotyczy golfa.Jest to przyjęta ogólna zasada przodu silnika gdzie z reguły też liczymy kolejność cylindrów od przodu silnika od rozrządu (nie zawsze reno liczy od koła zamachowego).
Proponuje ci iść do sklepu i poprosić o lewy simering silnika