Strona 3 z 3

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 10, 2012 21:47
autor: barto125
Może chodzi o ten od wału korbowego :) Sonda nie potrzebna, bo będzie wskakiwał SB :)

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 10, 2012 23:42
autor: waski1
XV2 pisze:A gdzie to w golfie II ??
To żart?

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 10, 2012 23:44
autor: waski1
barto125 pisze:Może chodzi o ten od wału korbowego
O ten właśnie mi chodzi nie od strony rozrządu tylko od strony sprzęgła.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw paź 11, 2012 17:02
autor: barto125
a jak poduchy silnika przy swapie 1.6b na 1.6td, pasuja i jak je sprawdzic, czy sie nadaja do uzytku?

Re: Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw paź 11, 2012 21:01
autor: XV2
waski1 pisze:
XV2 pisze:A gdzie to w golfie II ??
To żart?
waski1 pisze: Simering tył silnika wymiana,
Tak żart bo z tyłu nic nie ma :banghead: . Bo tył to nie strona sprzęgła. :grin:
waski1 pisze:
barto125 pisze:Może chodzi o ten od wału korbowego
O ten właśnie mi chodzi nie od strony rozrządu tylko od strony sprzęgła.
To już rozumiem.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw paź 11, 2012 21:19
autor: barto125
XV2 pisze:Tak żart bo z tyłu nic nie ma :banghead: . Bo tył to nie strona sprzęgła. :grin:
Biorąc pod uwagę, że silnik jest ustawiony poprzecznie, bo przy ustawieniu wzdłużnym z tyłu właśnie znajduje się sprzęgło, a dalej skrzynia :)

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw paź 11, 2012 22:38
autor: waski1
XV2 pisze:Tak żart bo z tyłu nic nie ma . Bo tył to nie strona sprzęgła.
No fakt czyli trzeba kupić simering na lewą stronę silnika. Teraz dobrze ?

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: pt paź 12, 2012 05:57
autor: XV2
Dlatego nie pisz czy to żart bo moje pytanie było prawidłowe do twojej odpowiedzi.


Tak teraz jest dobrze :pub:

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: pt paź 12, 2012 09:17
autor: waski1
XV2 pisze:Dlatego nie pisz czy to żart bo moje pytanie było prawidłowe do twojej odpowiedzi.
Pytanie raczej idiotyczne ! Czy silnik zamontowany wzdłużnie /poprzecznie nie zmienia jego przodu czy też tyłu i przód jest tam gdzie jest koło pasowe na wale z reguły przeważnie jest tam rozrząd.Możesz nawet o tym fakcie przekonać się czytając instrukcję serwisową silnika który jest montowany np. w golfie (poprzecznie) a np.w passacie wzdłużnie gdzie nie jest opisane uszczelniacze rozrządu przód/prawe i dotyczy golfa.Jest to przyjęta ogólna zasada przodu silnika gdzie z reguły też liczymy kolejność cylindrów od przodu silnika od rozrządu (nie zawsze reno liczy od koła zamachowego).
Proponuje ci iść do sklepu i poprosić o lewy simering silnika :rotfl:

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: pt paź 12, 2012 21:55
autor: c-master
no i ja całe życie byłem w przekonaniu że przedni uszczelniacz jest przedni a tylny to ... tylny !

Teraz już wiem że będę musiał prosić o części do lewej lub prawej strony silnika, śliski olej i pasek rozrządu z zębami od wewnątrz :okej:

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: pt paź 12, 2012 21:57
autor: XV2
waski1 pisze: Pytanie raczej idiotyczne ! Czy silnik zamontowany wzdłużnie /poprzecznie nie zmienia jego przodu czy też tyłu i przód jest tam gdzie jest koło pasowe na wale z reguły przeważnie jest tam rozrząd.Możesz nawet o tym fakcie przekonać się czytając instrukcję serwisową silnika który jest montowany np. w golfie (poprzecznie) a np.w passacie wzdłużnie gdzie nie jest opisane uszczelniacze rozrządu przód/prawe i dotyczy golfa.Jest to przyjęta ogólna zasada przodu silnika gdzie z reguły też liczymy kolejność cylindrów od przodu silnika od rozrządu (nie zawsze reno liczy od koła zamachowego).
Proponuje ci iść do sklepu i poprosić o lewy simering silnika :rotfl:

Dużo kolego napisałeś bez sensu.Widzę chcesz się wykazać ale bez potrzeby ja po prostu zaznaczyłem źle sformułowane zdanie i tyle.
Nie masz co się spinać bo to do niczego nie prowadzi. :bajer: