Strona 3 z 3
Re: Problem z odpalaniem
: śr paź 10, 2012 08:08
autor: golofs
Czujnik temp. silnika sprawdzić
Ten który jest we wtrysku ?
Dodając kolejne spostrzerzenia po restarcie kompa jest nawet dobrze ale w miare upływających godzin np następnego dnia jest coraz gorzej.
Tak jakby lapal coraz więcej bledow.
Problem z odpalaniem
: śr paź 10, 2012 08:36
autor: waski1
golofs pisze:Ten który jest we wtrysku ?
On jest w króćcu przy głowicy.
golofs pisze:Tak jakby lapal coraz więcej bledow.
Odczytaj te błędy vagiem.
Re: Problem z odpalaniem
: śr paź 10, 2012 08:51
autor: golofs
Ten czujnik temperatury cieczy wymieniłem auto ma 20 lat więc nie zaszkodzi wymiana.
Jak jest dobry programik do odczytu błędów vwtool ?
Problem z odpalaniem
: śr paź 10, 2012 09:08
autor: waski1
golofs pisze: vwtool
Może być powinien sobie poradzić bez problemu.
Re: Problem z odpalaniem
: czw paź 11, 2012 22:29
autor: golofs
Czujnik temp. zasycanego powietrza G42 - przerwa lub zwarcie do plusa.
Pogrzebałem w kablach i już brak bledu ale silnik pracuje bardzo nieregularnie.
Zrobiłem reset kompa i blad czujnika G42 powrócił.
Jest on uszkodzony czy kable są gdzieś przetarte ?
Problem z odpalaniem
: pt paź 12, 2012 17:51
autor: Paweł Marek
Zmierz napięcie w wypiętej wtyczce czujnika na włącznym zapłonie ma być ok 5V. Jesli napięcie jest to kable są dobre. Wtyczka 4 -pinowa ta sama co do wtryskiwacza jest u góry z przodu wtrysku. Kolorów kabli i numerów styków nie pamiętam ale doszukasz sobie na forum albo drogą prób i błedów znajdź własciwe
Re: Problem z odpalaniem
: pt paź 12, 2012 18:34
autor: golofs
Jest napięcie 5,08V na przewodach skrajnych we wtyczce.
Czy ten czujnik moze powodować mulenie na benzynie a na gazie nie ?
Re: Problem z odpalaniem
: sob lis 10, 2012 13:07
autor: golofs
Kolejne spostrzezenia:
Na bezpieczniku 18 po przekręceniu kluczyka jest 12V na chwile potem 0V.
Następnie w momencie startu rozrusznika jest 10V.
Po odpaleniu silnika (piłowanie z 20sek) następuje wzrost napięcia na 12V.
Czy te 10V w momencie odpalania nie jest za mało dla pompy która powinna dostawać 12V ?
Czy to może wina przekaźnika 67 ?