bombelek pisze:Jeżeli końcówki są takie same, a w ibizie z 98r tak jest i był jeden rodzaj końcówki
chodziło mi że bywają ,w ibizie są takie same.NIe wiem natomiast czy drążki są takie samo bo w probramie wychodzi mi 8 rodzajów ,na pewno ze wspomaganiem i bez jest róznica ,ale to zostaje i tak że są po dwa rodzaje na stronę.
bombelek pisze:
Różnica obrotów wychodzi tylko i wyłącznie z źle ustawionych drążków - nie chce się kłócić, ale zbieżność ustawiałem xxxx razy i wiem o czym piszę
mylisz się kolego róznica obrotów wchodzi ze złego zamontowania przekładni a dokładnie jesli warsztat nie wyposrodkuje przekładni potem wychodzą takie bobole,albo braknie gwintu na drążku albo ratują się przestawieniem kiery
ja ustawiam geometrie praktycznie codziennie i wiem że było na pewno zamieszane z wieloklinem i krzyżakiem ewentualnie coś pomieszane z drążkami (nieprawidłowe długości)
podstawa to wysrodkowanie kierownicy zablokowanie a potem ustawienie zbieżności wiec zakładam że kolega ma trzy obroty w lewo (koło się opiera o nadkole) i jeden w prawo ,ustawiając kiere obrotami wyjdzie dwa w lewo dwa w prawo (powinno być więcej bo po 2,5 obrotu) więc tu trzeba by dostawić na końcówkach o jeden obrót kiery albo i więcej a to nie ma szans nie wiem czy w aucie jest poduszka powietrzna bo można by się poratować przełożeniem kiery no chyba że jak już pisałem nie te drążki i ich braknie po prostu