Strona 2 z 2

Po rozruchu wspomaganie ciężko pracuje

: pt lis 28, 2014 18:49
autor: marcin7x5
Jak jest zardzewiała mocno listwa i syf zebrał się wewnątrz maglownicy to może tak się dziać przy niższych temp.

Po rozruchu wspomaganie ciężko pracuje

: pt lis 28, 2014 22:03
autor: piotras0062
A orientujesz się ile trzeba wyłożyć na regenerację?? domyślam się że nie mało :chytry:

Po rozruchu wspomaganie ciężko pracuje

: pn gru 01, 2014 09:03
autor: MaciekV5
Podepnę się pod temat bo mam identyczne objawy. Gdy temperatury spadły poniżej 0stC zaczęły się problemy ze wspomaganiem, po dłuzszym postoju brak wspomagania, aż zakręcę kierownicą raz w jedną raz w drugą stronę.
W ubiegłym roku czegoś takiego nie było, w lipcu wymieniłem przewód od wspomagania i zalano świeży zielony Febi.
Czym tłumaczyć problem? Wypłukało korozję z listwy i stąd teraz problemy? Ewidentnie magiel do wymiany/regeneracji?
Bo wrażenie jest takie, jakby ciśnienia nie było w układzie zaraz po odpaleniu ale kolega wyżej pisał przy tych samych objawach, że wymiana pompy nie pomogła.

Po rozruchu wspomaganie ciężko pracuje

: śr gru 10, 2014 18:03
autor: gruszon18
Robson91, Wszystko zależy czy kręcisz kierownicą. mogłes mieć więcej prostych odcinków, i wyciek mógł nie być duży. Mi teraz walneła maglownica, to wystarczy 4 godziny postoju i samochód nie ma wspomagania a płyn między kołami.

Mógł się zrobić kisiel w pompie i dlatego tak międli , ew pompa do wymiany.

Po rozruchu wspomaganie ciężko pracuje

: pt sty 22, 2016 21:31
autor: piotras0062
Miałem pisać o rozwiązaniu tej zagadki i zapomniałem, ale do rzeczy:p Okazała się maglownica bo w końcu jak nie pompa to co:P Została zregenerowana i jest elegancja francja. Pracuję już parę miesięcy i jest lala. całkowity koszt u mnie to równy tyś.