Strona 2 z 2

Szarpie na zimnym

: śr maja 08, 2013 14:40
autor: BolekLodz
kubarog, Zdaję sobie sprawę z tego, że ten silniczek jest krokowy, więc nie pracuje w trybie 1 - 0. Ale po rozłączeniu napięcia klapka się otwiera w ogóle, niezależnie od tego, w jakiej pozycji byłaby gdyby to napięcie dopływało.
Po otwarciu tej klapki nie będzie "muła", jeśli silnik będzie miał dostateczna temperaturę (po przejechaniu kilkuset metrów)., Mam taki gaźnik i tak to działa.

Szarpie na zimnym

: śr maja 08, 2013 22:50
autor: kubarog
Po rozłączeniu klapka otwiera się na maks. nie wiem jak to u Ciebie działa ale gdy jest wszystko w porządku to w takim wypadku silnik ma muła i ciężko się na obroty wkręca.

Szarpie na zimnym

: czw maja 09, 2013 13:05
autor: BolekLodz
U mnie jedyną ingerencją było zrobienie wyłączania ssania przyciskiem. Klapka sie otwiera i nic nie zmniejsza dopływu powietrza do silnika. Przecież w sprawnym gaźniku, ssanie też musi się kiedyś wyłączyć, więc ta klapka tak czy inaczej opadnie. A w kwestii osiągów, to nie mam żadnych zastrzeżeń, bo auto przyspieszało doskonale.

Szarpie na zimnym

: ndz maja 26, 2013 22:17
autor: albin88
Wymieniłem ten niebieski czujnik temperatury i wygląda na to, że już jest w porządku.