Strona 2 z 3

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw wrz 27, 2012 11:50
autor: c-master
c-master pisze:Z odkręcaniem pasa przedniego czy wyjęciem górą ?

Pytałem maciejhan :) czy do góry też pas odkręca.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw wrz 27, 2012 12:27
autor: barto125
do gory nie trzeba.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw wrz 27, 2012 16:11
autor: jeryk10
można tez tak " onclick="window.open(this.href);return false; : :-)

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw wrz 27, 2012 16:21
autor: c-master
jeryk10 pisze:można tez tak
super, jutro w takim razie wyjmę tym sposobem - bez odkręcania pasa i maski :los2: :los2:

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw wrz 27, 2012 18:44
autor: c-master
Następne pytania - jak odkręcić śruby w kolektorze wylotowym - połączenie z rurą . Od dołu - tzn kłaść się pod samochodem ? Czy dopiero jak już przód będzie wyjęty to jakoś będzie łatwiej ?
Belkę tą co jest pod chłodnica też muszę wyjąć ? czy zostaje w aucie ?

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: czw wrz 27, 2012 19:36
autor: maciejhan
wyciągając do góry nie musisz pasa odkręcać, belki pod chłodnicą też nie. wydech dobrze się od spodu odkręca bo zazwyczaj ciężko idzie.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 03, 2012 18:02
autor: barto125
A dla kogoś kto nigdy tego nie robił, jak łatwiej, górą, czy przodem?
Jest na forum jakiś poradnik krok po kroku dla silników 1.6/1.8 jak wyjmować, rozłączyć ze skrzynią i później złożyć?
Przy wyjęciu przodem rozumiem, że podpieram silnik, odkręcam półosie i je podwieszam, odkręcam wydech, poduszki silnika, odpinam elektrykę, linki, wybierak biegów, cofam karoserię a silnik zostaje? Przy wyjęciu górą wystarczy odłączyć wydech i odkręcić skrzynię biegów od silnika?

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 03, 2012 19:00
autor: waski1
barto125 pisze:A dla kogoś kto nigdy tego nie robił, jak łatwiej, górą, czy przodem?
Przodem masz wszystko jak na tacy.
barto125 pisze:Przy wyjęciu przodem rozumiem, że podpieram silnik, odkręcam półosie i je podwieszam, odkręcam wydech, poduszki silnika, odpinam elektrykę, linki, wybierak biegów, cofam karoserię a silnik zostaje?
Tak albo silnik do przodu wraz z skrzynią a buda zostaje.
barto125 pisze:Przy wyjęciu górą wystarczy odłączyć wydech i odkręcić skrzynię biegów od silnika?
Tak i maskę.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 03, 2012 20:07
autor: barto125
A jeszcze jedno pytanie, trzeba coś zaznaczać, jak w przypadku wymiany rozrządu/amortyzatorów/końcówek, żeby później to wszystko poskładać, czy nie ma żadnych problemów?

Re: Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 03, 2012 20:29
autor: waski1
barto125 pisze:A jeszcze jedno pytanie, trzeba coś zaznaczać, jak w przypadku wymiany rozrządu/amortyzatorów/końcówek, żeby później to wszystko poskładać, czy nie ma żadnych problemów?
Nie ma problemów.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: sob paź 06, 2012 22:25
autor: XV2
Wygodnie odkręcić parę śrubek więcej od przodu i go wyciągnąć.

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 10, 2012 19:08
autor: barto125
To jeszcze jedno pytanie, warto coś jeszcze wymienić, zwrócić na coś uwagę, gdy silnik jest poza budą?

Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 10, 2012 19:35
autor: waski1
barto125 pisze: zwrócić na coś uwagę, gdy silnik jest poza budą?
Simering tył silnika wymiana, sprawdzić w jakim stanie jest sprzęgło.

Re: Jak najlepiej wyjąc silnik ? 1.8 PF

: śr paź 10, 2012 21:43
autor: XV2
waski1 pisze: Simering tył silnika wymiana
A gdzie to w golfie II ?? :bajer:


Sonda - lepszy dostęp jak nie sprawna