Migająca kontrolka oleju po wymianie silnika
: pt wrz 28, 2012 00:45
Kto mi powie jak wygląda wymiana pompy oleju w silniku 1.8? pompa jest pod misą olejową tak? Jak ją wyjąć?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
Pawel725791 pisze:O jaki sygnał Ci chodzi jhosef?
Jest nowa sprawa do wyjaśnienia.
Dzisiaj gdy zabierałem sie już za wymiane pompy oleju przejrzałem czujniki....
A więc czytałem gdzieś już że czujniki powinny być zamontowane:
Na górze NIEBIESKI podłączony kablem NIEBIESKO CZARNYM
Na dole BIAŁY podłączony kablem żółtym.
U mnie wyglądało to następująco...
"1" Góra czujnik BIAŁY / 1,8±0,2 BAR / podpięty kablem (u mnie zamiast niebiesko czarnego jest ZIELONO CZARNY i był on podpięty do białego czujnika)
"2" Dół czujnik CZARNY / 0,15 - 0,45 BAR / podpięty kablem Żółtym
Można z tego wywnioskować że jest źle to podłączone. Czarny z białem źle założone. Teraz chciałbym się zapytać bo niby ma być BIAŁY i BRĄZOWY a nie BIAŁY i CZARNY od czego to zależy czy biały czy czarny?
Mam jeszcze dwa inne czujniki
"3" CZARNY 1,2-1,6 BAR
"4" BRĄZOWY 0,15 - 0,45 BAR
I tak, które teraz czujniki pozakładać? Biały mam tylko jeden ale na drugie miejsce moge dać aż 3;D Czy to możliwe że to przez to migała ta kontrolka?
Prosiłbym o odpowiedź bo nie wiem czy pompe w takiej sytuacji zmieniać czy nie:)
Silnik 1.8 90KM Oznaczenie ABS 0133 523
Nie do końca. Na głowicy miałbyś różnicę ciśnienia i to niewielką. Przy sobie mają tyle samo. To fizyka, ciśnienie cieczy rozkłada się równo po "naczyniu".Pawel725791 pisze:no tak tylko ze na tych czujnikach sa oznaczenia do ilu barow, wiec to chyba jednk ma jakies znaczenie ktory czujnik gdzie:)