Strona 2 z 2

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: ndz mar 23, 2014 22:32
autor: ziabka89
Ok. To kupuje ten i odezwe sie jak zmierze cisnienie

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: śr kwie 09, 2014 19:07
autor: ziabka89
No to mam odpowiedz na swój problem. Popsuł mi sie czujnik oleju od wysokich obrotow koloru białego. No to zakup drugiego no i tak jakos mnie pokorciło zebym wkrecił go w inna dziurke na podstawce i wkreciłem go w inna a tamta zaslepiłem i problem zniknął :bigok: Normalnie "Cud Nad Wisłą" :pub:

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: czw kwie 10, 2014 19:31
autor: mka 3
ziabka89, nie wiem dlaczego poprawiasz producenta z tymi czujnikami ale twój wybor.

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: czw kwie 10, 2014 19:40
autor: ziabka89
Niby jak poprawiam ?

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: pn kwie 14, 2014 21:54
autor: ahmed06
witam
Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Mianowicie mam podobny problem z kontrolka w vw golf 3 1.8 ABS. załącza się przy 2050 obr. i gaśnie przy 2350 obr. wymieniłem olej , filtr i 2 czujniki, silnik pół roku temu miał generalny remont i jest w dobrej kondycji. Byłem u kilku mechaników i każdy mówi że jest wszystko ok. I mam pytanie czy za załączanie się kontrolki powyżej tych 2 tys. odpowiada tylko jeden czujnik ? ten brązowy ? czy oba czujniki są tak ze sobą powiązane że mogą dawać sygnał powyżej tych 2 tys?

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: wt kwie 15, 2014 15:39
autor: mka 3
ahmed06, Dla silnika 1,8 jest przy temp. 80 C oleju •na biegu jałowym od 0.16 do 0.20 MPa a •przy 2500 obr/min od 0.5 do 0.6 MPa . a wiesz jakie jest twoje? za załoaczenie kontrolki po wyrzej2 tys odpowiada jeden czujnik . kolor biały

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: śr kwie 16, 2014 07:03
autor: ziabka89
ahmed06 spróboj zrobić tak jak ja. Zmieniłem poprostu w podstawce filtra w inna dziure czujnik i przestało. :) A ja już miałem sie brać za panewki bo myslalem ze to przez nie

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: śr kwie 16, 2014 09:50
autor: ahmed06
u mnie zamiana miejscami czujników skutkuje tym że kontrolka miga i piszczy cały czas

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: śr kwie 16, 2014 15:37
autor: mka 3
ahmed06, czujnik biały bliżej silnika brązowy chłodnicy. podaj ciśnienie jakie masz . na czujniku masz oznaczenia jaki jest jego zakres ciśnienia

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: śr kwie 16, 2014 15:52
autor: ahmed06
dobra Panowie problem z czujnikiem załatwiłem wsadziłem nowy czujnik i wszystko zaczęło . Ale mam kolejny problem. A mianowicie okazało się że miałem ukręcony gwint od czujnika w podstawie filtra olejowego i wywaliło mi przez niego znaczną ilość oleju. Więc wymieniłem tą podstawę i nic już nie cieknie i kontrolka się nie pali ale z ciekawości odkręcilem korek od wlewu oleju i ku mojemu zdziwieniu spod niego bardzo mocno dmuchało powietrzem. i mam pytanie co to może oznaczać ? bo uczono mnie że jak dmucha to silnik już można oddać na złom. Więc Panowie co może oznaczać dmuchanie z wlewu oleju ? Dodam że gdy się wyjmie bagnet od oleju to też dmucha ale ledwo to czuć. Sprawdziłem od razu kompresje silnika żeby zobaczyć w jakim jest stanie i wyszło ok czyli 14; 14; 14,5 ; 14 bara

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: ndz cze 22, 2014 22:11
autor: Damian1978
Witam ja mam tez podobny problem posiadam golfa 3 1.6 z 94r. wszystko fajnie pięknie tylko przy obrotach 900 o/min zaczyna mrugac czujnik oleju dodam gazu powyzej 1000 przestaje a jak sie rozgrzeje to powyzej 2000 o/min. zaczyna brzęczeć co to moze byc ? slyszalem juz rożne przyczyny nie taki filtr oleju np. mam zalozyc MANNa i zmienic olej albo panewki na wykonczeniu chce jechac z rodzina na urlop i nie wiem czy mi nie kleknie po drodze pozdro Damian :smoke:

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: ndz lip 20, 2014 20:47
autor: ziabka89
Ciezki temat z tym brzeczykiem. Najlepiej to poczytac wszystko na jego temat i dopiero posprawdzać to co sie da pod maska. Jezeli to nie przejdzie to moze i panewki sa winne.

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

: pn lip 21, 2014 20:34
autor: alex_7692
Po pierwsze to pomiar cisnienia oleju, koszt ok 20 zł i wszystko będzie jasne. Wtedy można dopiero myśleć czy to wadliwy czujnik czy może już panewki albo pompa oleju pada.