Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ziabka89 » ndz mar 23, 2014 22:32

Ok. To kupuje ten i odezwe sie jak zmierze cisnienie



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ziabka89 » śr kwie 09, 2014 19:07

No to mam odpowiedz na swój problem. Popsuł mi sie czujnik oleju od wysokich obrotow koloru białego. No to zakup drugiego no i tak jakos mnie pokorciło zebym wkrecił go w inna dziurke na podstawce i wkreciłem go w inna a tamta zaslepiłem i problem zniknął :bigok: Normalnie "Cud Nad Wisłą" :pub:



mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: mka 3 » czw kwie 10, 2014 19:31

ziabka89, nie wiem dlaczego poprawiasz producenta z tymi czujnikami ale twój wybor.



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ziabka89 » czw kwie 10, 2014 19:40

Niby jak poprawiam ?



ahmed06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 04, 2014 10:46

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ahmed06 » pn kwie 14, 2014 21:54

witam
Pozwolę sobie podłączyć się do tematu. Mianowicie mam podobny problem z kontrolka w vw golf 3 1.8 ABS. załącza się przy 2050 obr. i gaśnie przy 2350 obr. wymieniłem olej , filtr i 2 czujniki, silnik pół roku temu miał generalny remont i jest w dobrej kondycji. Byłem u kilku mechaników i każdy mówi że jest wszystko ok. I mam pytanie czy za załączanie się kontrolki powyżej tych 2 tys. odpowiada tylko jeden czujnik ? ten brązowy ? czy oba czujniki są tak ze sobą powiązane że mogą dawać sygnał powyżej tych 2 tys?



mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: mka 3 » wt kwie 15, 2014 15:39

ahmed06, Dla silnika 1,8 jest przy temp. 80 C oleju •na biegu jałowym od 0.16 do 0.20 MPa a •przy 2500 obr/min od 0.5 do 0.6 MPa . a wiesz jakie jest twoje? za załoaczenie kontrolki po wyrzej2 tys odpowiada jeden czujnik . kolor biały



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ziabka89 » śr kwie 16, 2014 07:03

ahmed06 spróboj zrobić tak jak ja. Zmieniłem poprostu w podstawce filtra w inna dziure czujnik i przestało. :) A ja już miałem sie brać za panewki bo myslalem ze to przez nie



ahmed06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 04, 2014 10:46

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ahmed06 » śr kwie 16, 2014 09:50

u mnie zamiana miejscami czujników skutkuje tym że kontrolka miga i piszczy cały czas



mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: mka 3 » śr kwie 16, 2014 15:37

ahmed06, czujnik biały bliżej silnika brązowy chłodnicy. podaj ciśnienie jakie masz . na czujniku masz oznaczenia jaki jest jego zakres ciśnienia



ahmed06
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt kwie 04, 2014 10:46

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ahmed06 » śr kwie 16, 2014 15:52

dobra Panowie problem z czujnikiem załatwiłem wsadziłem nowy czujnik i wszystko zaczęło . Ale mam kolejny problem. A mianowicie okazało się że miałem ukręcony gwint od czujnika w podstawie filtra olejowego i wywaliło mi przez niego znaczną ilość oleju. Więc wymieniłem tą podstawę i nic już nie cieknie i kontrolka się nie pali ale z ciekawości odkręcilem korek od wlewu oleju i ku mojemu zdziwieniu spod niego bardzo mocno dmuchało powietrzem. i mam pytanie co to może oznaczać ? bo uczono mnie że jak dmucha to silnik już można oddać na złom. Więc Panowie co może oznaczać dmuchanie z wlewu oleju ? Dodam że gdy się wyjmie bagnet od oleju to też dmucha ale ledwo to czuć. Sprawdziłem od razu kompresje silnika żeby zobaczyć w jakim jest stanie i wyszło ok czyli 14; 14; 14,5 ; 14 bara



Damian1978
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 22, 2014 21:24

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: Damian1978 » ndz cze 22, 2014 22:11

Witam ja mam tez podobny problem posiadam golfa 3 1.6 z 94r. wszystko fajnie pięknie tylko przy obrotach 900 o/min zaczyna mrugac czujnik oleju dodam gazu powyzej 1000 przestaje a jak sie rozgrzeje to powyzej 2000 o/min. zaczyna brzęczeć co to moze byc ? slyszalem juz rożne przyczyny nie taki filtr oleju np. mam zalozyc MANNa i zmienic olej albo panewki na wykonczeniu chce jechac z rodzina na urlop i nie wiem czy mi nie kleknie po drodze pozdro Damian :smoke:



Awatar użytkownika
ziabka89
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 290
Rejestracja: pn kwie 12, 2010 16:27
Lokalizacja: Annopol

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: ziabka89 » ndz lip 20, 2014 20:47

Ciezki temat z tym brzeczykiem. Najlepiej to poczytac wszystko na jego temat i dopiero posprawdzać to co sie da pod maska. Jezeli to nie przejdzie to moze i panewki sa winne.



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

Brzeczyk olejowy powyzej 2000obr

Post autor: alex_7692 » pn lip 21, 2014 20:34

Po pierwsze to pomiar cisnienia oleju, koszt ok 20 zł i wszystko będzie jasne. Wtedy można dopiero myśleć czy to wadliwy czujnik czy może już panewki albo pompa oleju pada.


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości