Strona 2 z 2

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: ndz lut 19, 2012 23:15
autor: Johnatan
mlody2293 pisze:czym się różni stara instalacja od nowej po czym to poznać
pisałem.... po tym że masz awaryjne w monetce lub w klawiszu na desce, różni sie kostkami w skrzynce i różnymi udoskoleniami w przewodnictwie i obowdach pewnie
mlody2293 pisze:JOHNATAN po prostu chciałbym wszystkiego się dowiedzieć :D
bo smykałkę do grzebania to ja mam
czyli wytłumaczyłem ci juz wszystko :)

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: wt lut 21, 2012 19:15
autor: mlody2293
powiedzcie mi tylko co to może być z tym gaźnikiem moim
przewody są nowe i podłączone dobrze
guma pod gaźnikiem też wydaje się ok
jak sprawdzić ten pull down ten trzpień który naciska na przepustnice??
i w razie czego jak rozebrać ten siłownik ??
i jak nie ten siłownik to o co chodzi?? :pub:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=407009" onclick="window.open(this.href);return false; w tym temacie autor nazwał go "siłownikiem podwyższonych obrotów" to to u mnie warjuje (opisywałem wcześniej)

Re: zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 22, 2012 01:28
autor: DIDARO
młody 2293 pisze:czym się różni stara instalacja od nowej po czym to poznać

JOHNATAN po prostu chciałbym wszystkiego się dowiedzieć :D
bo smykałkę do grzebania to ja mam
Nikt w to nie wątpi , ale Jonathan i ja ci dobrze radzimy .
Ty zostaw to w cholerę , napraw gaźnik a swapy zostaw sobie na wiosnę .

Johnatan

Pompa paliwa nie w baku lecz obok .
Taka jak przy silnikach 18 GTI , 16v
A i nie za 50 zł lecz 150zł takie chodzą (oczywiście nie z auta zgazowanego co rzadkość )

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 22, 2012 01:39
autor: DIDARO
mam do takiego gażnika wszystkie części , lub w całości

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 22, 2012 17:05
autor: mlody2293
ale odpowiem mi ktoś na pytanie z poprzedniego postu ??
bo dalej nie wiem jak sprawdzić czy ten pull down jest sprawny i ten siłownik podwyższonych obrotów, bo jak to się zawiesi to mam obr. ok 2000 obr/ min

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 22, 2012 18:38
autor: jarek43_16
pull down to zatkaj jeden otwór i zassij powietrze przez drugi, powinen się wsunąć i taK TRZYMAJ nie wciągając ani bie puszczając powietrze, powinien trzymać, nie wysówać się
a ten siłownik to chyba chodzi o ten siłownik 3 położeniowy? to jak masz wszystkie podciśnienia podłączone dobrze, to gdy jest zgaszony samochód to powinien być całkiem wysunięty, a gdy odpalisz powinien wsunąć się troche, może ok. coś 0,5cm.

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 22, 2012 20:26
autor: mlody2293
bo ten siłowik się chowa ale czasem po ostrzejszej jeździe się zawiesza i naciska na przepustnice i auto trzyma obr. nawet 2000
tak że nie wiem co z nim jest nie tak
czasami podczas jazdy się zawiesi zgaszę auto i odpalę po ok 10 min i jest wszystko ok. można go jakoś regulować ??

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 22, 2012 22:24
autor: jarek43_16
niby z tyłu jest śruba 13 do regulowania ale do wolnych obrotów, więc tym tego nie zrobisz, a może masz jakieś podciśnienia nie szczelne?, albo może popryskaj jakim silikonem w sprayu żeby to nasmarować, ten trzpień, sam nie wiem

zmiana gaźnika na mono wtrysk

: śr lut 22, 2012 23:50
autor: DIDARO
Sprzedam ci całe to ustrojstwo za 50zł + 12 wysyłka , jest w 100% sprawne . I po wmontowaniu będziesz znowu śmigał swoja rakietom . Pisz na PW