zmiana gaźnika na mono wtrysk

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: Johnatan » ndz lut 19, 2012 23:15

mlody2293 pisze:czym się różni stara instalacja od nowej po czym to poznać
pisałem.... po tym że masz awaryjne w monetce lub w klawiszu na desce, różni sie kostkami w skrzynce i różnymi udoskoleniami w przewodnictwie i obowdach pewnie
mlody2293 pisze:JOHNATAN po prostu chciałbym wszystkiego się dowiedzieć :D
bo smykałkę do grzebania to ja mam
czyli wytłumaczyłem ci juz wszystko :)


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

mlody2293
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw mar 11, 2010 19:11
Lokalizacja: Głogów

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: mlody2293 » wt lut 21, 2012 19:15

powiedzcie mi tylko co to może być z tym gaźnikiem moim
przewody są nowe i podłączone dobrze
guma pod gaźnikiem też wydaje się ok
jak sprawdzić ten pull down ten trzpień który naciska na przepustnice??
i w razie czego jak rozebrać ten siłownik ??
i jak nie ten siłownik to o co chodzi?? :pub:
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=139&t=407009" onclick="window.open(this.href);return false; w tym temacie autor nazwał go "siłownikiem podwyższonych obrotów" to to u mnie warjuje (opisywałem wcześniej)



DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

Re: zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: DIDARO » śr lut 22, 2012 01:28

młody 2293 pisze:czym się różni stara instalacja od nowej po czym to poznać

JOHNATAN po prostu chciałbym wszystkiego się dowiedzieć :D
bo smykałkę do grzebania to ja mam
Nikt w to nie wątpi , ale Jonathan i ja ci dobrze radzimy .
Ty zostaw to w cholerę , napraw gaźnik a swapy zostaw sobie na wiosnę .

Johnatan

Pompa paliwa nie w baku lecz obok .
Taka jak przy silnikach 18 GTI , 16v
A i nie za 50 zł lecz 150zł takie chodzą (oczywiście nie z auta zgazowanego co rzadkość )



DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: DIDARO » śr lut 22, 2012 01:39

mam do takiego gażnika wszystkie części , lub w całości



mlody2293
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw mar 11, 2010 19:11
Lokalizacja: Głogów

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: mlody2293 » śr lut 22, 2012 17:05

ale odpowiem mi ktoś na pytanie z poprzedniego postu ??
bo dalej nie wiem jak sprawdzić czy ten pull down jest sprawny i ten siłownik podwyższonych obrotów, bo jak to się zawiesi to mam obr. ok 2000 obr/ min



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: jarek43_16 » śr lut 22, 2012 18:38

pull down to zatkaj jeden otwór i zassij powietrze przez drugi, powinen się wsunąć i taK TRZYMAJ nie wciągając ani bie puszczając powietrze, powinien trzymać, nie wysówać się
a ten siłownik to chyba chodzi o ten siłownik 3 położeniowy? to jak masz wszystkie podciśnienia podłączone dobrze, to gdy jest zgaszony samochód to powinien być całkiem wysunięty, a gdy odpalisz powinien wsunąć się troche, może ok. coś 0,5cm.



mlody2293
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw mar 11, 2010 19:11
Lokalizacja: Głogów

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: mlody2293 » śr lut 22, 2012 20:26

bo ten siłowik się chowa ale czasem po ostrzejszej jeździe się zawiesza i naciska na przepustnice i auto trzyma obr. nawet 2000
tak że nie wiem co z nim jest nie tak
czasami podczas jazdy się zawiesi zgaszę auto i odpalę po ok 10 min i jest wszystko ok. można go jakoś regulować ??



jarek43_16
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 180
Rejestracja: wt paź 19, 2010 22:28
Lokalizacja: Lubartów

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: jarek43_16 » śr lut 22, 2012 22:24

niby z tyłu jest śruba 13 do regulowania ale do wolnych obrotów, więc tym tego nie zrobisz, a może masz jakieś podciśnienia nie szczelne?, albo może popryskaj jakim silikonem w sprayu żeby to nasmarować, ten trzpień, sam nie wiem



DIDARO
Niesolidny sprzedawca
Niesolidny sprzedawca
Posty: 629
Rejestracja: ndz mar 08, 2009 21:47
Kontakt:

zmiana gaźnika na mono wtrysk

Post autor: DIDARO » śr lut 22, 2012 23:50

Sprzedam ci całe to ustrojstwo za 50zł + 12 wysyłka , jest w 100% sprawne . I po wmontowaniu będziesz znowu śmigał swoja rakietom . Pisz na PW



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości