Strona 2 z 8

Ogrzewanie samochodu

: pt lut 03, 2012 17:05
autor: Dareczek013
valeo

Ogrzewanie samochodu

: pt lut 03, 2012 17:18
autor: Johnatan
Dareczek013 pisze:valeo
No i wiesz wszystko. :popcorn:

Ogrzewanie samochodu

: pt lut 03, 2012 18:30
autor: piterlbn
Czyli w moim przypadku tylko i wyłącznie nagrzewnica jest do wymiany? A dostane gdzieś całość razem z tymi klapkami? I jakiej firmy kupić nagrzewnice tylko żeby była nowa?

Ogrzewanie samochodu

: pt lut 03, 2012 23:47
autor: Johnatan
piterlbn pisze:Czyli w moim przypadku tylko i wyłącznie nagrzewnica jest do wymiany? A dostane gdzieś całość razem z tymi klapkami? I jakiej firmy kupić nagrzewnice tylko żeby była nowa?
Ciezko jest wróżyć przez internet ale wiem że te tanie nagrzewnice to jest masakra. Nie wiem jaka nowa jest najlesza bo ja też poległem na taniości i zabrałem ze szrotu valeo. Puszke jak masz sprawną to zregenerwuj klapy, żeby się szczelnie zamykały, kupujac używną to i tak bedą klapy podjechane

Ogrzewanie samochodu

: sob lut 04, 2012 22:46
autor: piterlbn
A jest jakiś najlepszy sposób na zatkanie szczelnie tych klapek? Czytałem ale nie za wiele tam było opisane.

Ogrzewanie samochodu

: ndz lut 05, 2012 21:41
autor: Sokol9185
powiem kolego że ja nie miałem za bardzo czasu na wymyślanie jak to zrobić to u kolegi zakleiłem zwykłym kawałkiem kartonu i było idealnie a ogrzewanie aż parzy tak jak kolega johnatan powiedział ale uważam że inwencja zależy od posiadania wolnego czasu

Ogrzewanie samochodu

: ndz lut 05, 2012 22:09
autor: golf_lodz
Witam, ja miałem podobny problem w golfie i okazało się że nagrzewnica była przypchana. Prawie w ogóle nie leciało ciepłe powietrze.
Okazało się, że wystarczy ją po prostu przepłukać tak samo jak płucze cię poszczególne odcinki układów klimy. Problem zniknął od ręki.
Podpowiedziała mi to firma Laser-Sinex z łodzi.

tutaj piszą o takich problemach:
http://www.laser-sinex.pl/auto-klimatyz ... a-silnika/" onclick="window.open(this.href);return false;

pozdrowienia

Ogrzewanie samochodu

: ndz lut 05, 2012 22:23
autor: Sokol9185
tyle że kolega nagrzewnicę wymienił na nową tylko że jakiś zamiennik

Ogrzewanie samochodu

: ndz lut 05, 2012 23:23
autor: Johnatan
golf_lodz pisze: że nagrzewnica była przypchana. Prawie w ogóle nie leciało ciepłe powietrze.
jak nagrzewnica jest zapchana to nalezy samochód pare razy zalać wodą przejechać sie i spuścić w kanał. Czasami wiara dolewa do układów specjalne proszki do uszczelniania chłodnic itd. Taki gnój po tym wylatuje że szok.

Ogrzewanie samochodu

: ndz lut 05, 2012 23:39
autor: Sokol9185
nie dość że gnuj to potrafi nawet taką nagrzewnicę zatkać !!!!

Ogrzewanie samochodu

: pn lut 06, 2012 19:28
autor: piterlbn
Ja żadnych specyfików nie wsypywałem mam nowa chłodnice i nagrzewnice nic nie jest przytkane tak jak kolega Johnatan mówił to wina chyba nagrzewnicy a tak po za tym to czym się rożni ta tania nagrzewnica od tej lepszej?

Ogrzewanie samochodu

: wt lut 07, 2012 01:23
autor: Johnatan
piterlbn pisze:a tak po za tym to czym się rożni ta tania nagrzewnica od tej lepszej?
Nie wiem czym sie różni ale mogą się różnić
1 ilością lameli aluminiowych
2 ilością rurek w środku
3 brakiem spiralki w środku rurek które spowalniają ruch wody
4 jakością materiału i wrazliwością na pękanie.

Ogrzewanie samochodu

: wt lut 07, 2012 23:02
autor: centek1991
Witam! podepne sie pod temat, mam golfa 2 1.6 b/g z 1990r. w październiku zakladałem gaz, i od tego czasu zaczoł sie problem z grzaniem, wspomne ze po miesiącu pękł mi kruciec ten gdzie są czujniki, spuscilem płyn i zalalem petrygo -35 i samochód przestał grzac, wskazówka stoi w pionie a w sroku leci letnie powietrze lub po jakims czasie w ogóle nie grzeje... ;/ lub raz na chwile poleci gorace i przestaje, jeden przewód jest goracy a drugi letni, parownik goracy, Samochód nigdy nie miał wody w układzie chlodniczym. W zeszlym roku grzał jak szalony! zadnych problemów. Co moze byc?? Termostat?? Dzieki za odpowiedzi z gory. :pub:

Ogrzewanie samochodu

: wt lut 07, 2012 23:13
autor: Sokol9185
centek1991, prawdopodobnie możesz mieć przy tkaną nagrzewnicę a mógł byś też spróbować ewentualnie parownik wpiąć w szereg choć nie wiem czy tak można lub od piąć go całkiem i wtedy zobaczyć jak autko wtedy będzie grzało bo wcześniej jak nie miałeś parownika to większym ciśnieniem był podawany płyn na nagrzewnicę a jak masz parownik to tamtędy płyn ma lepszy przepływ i dla tego słabiej grzeję nagrzewnica przynajmniej mi się tak wydaję i takie są prawa fizyki więc możesz też sprawdzić przelot przez nagrzewnicę