Udało się znaleźć czas i założyć trzeci przelotowy tłumik. Efekt lepszy niż się spodziewałem
Auto na postoju chodzi dość cicho, słychać basowy dźwięk z ostatniego tłumika, przy ostrzejszej jeździe wydech pracuje głośno ale dźwięk jest ok, przy zmianie biegów charakterystyczny dźwięk dla przelotu. Przy 3-4 tysiącach na neutralnym przyspieszeniu w środku słychać tył wydechu ale nie powinno denerwować nawet przy dłuższej jeździe.
Więc podsumowując wydech przelotowy może być stosunkowo cichy, wszystko zależy od pojemności układu tłumiącego.
Jeśli chodzi o staranność wykonania jestem 100% zadowolony, jak będę na kanale i wpadnie mi w ręce aparat zrobię zdjęcia.
Nie sprawdzałem mocy auta przed i nie będe sprawdzał po
Moja dupo-hamownia nie wyczuła różnicy, V max bez mian 195
No i mam kat więc jestem ekologicznie poprawny
chyba nakleję sobie zielony listek obok końcówek
(plus kata jest taki że auto w ogóle nie dymi).
Dzięki za pomoc