Strona 2 z 3

Re: Problem z odpalaniem

: sob paź 06, 2012 17:37
autor: golofs
Dzisiaj wymieniłem czujnik temperatury wody co jest nad termostatem.

Problem nadal występuje z odpaleniem jak jest zimny (1 min piłowania) a ja wymieniłem:

- silnik krokowy
- pompe paliwa
- filter paliwa
- czujnik temperatury wody

Jakieś pomysły ?

Problem z odpalaniem

: sob paź 06, 2012 18:44
autor: waski1
golofs pisze:Jakieś pomysły ?
No jasne że są.Kable świece kopułka palec.Jakiej firmy jest czujnik temp. ten nowy ?

Re: Problem z odpalaniem

: sob paź 06, 2012 19:03
autor: golofs
waski1 pisze:
golofs pisze:Jakieś pomysły ?
No jasne że są.Kable świece kopułka palec.Jakiej firmy jest czujnik temp. ten nowy ?

Kable, świece kopułka palec odpadają bo na gazie odpala od strzała.
Czujnik jest SWAG.

Problem z odpalaniem

: sob paź 06, 2012 19:46
autor: waski1
Sprawdź przekaźnik który odcina prąd z mono-wtrysku i jego przewody.

Re: Problem z odpalaniem

: ndz paź 07, 2012 10:20
autor: golofs
waski1 pisze:Sprawdź przekaźnik który odcina prąd z mono-wtrysku i jego przewody.
Który to przekaźnik ?

Problem z odpalaniem

: ndz paź 07, 2012 10:26
autor: waski1
golofs pisze:Który to przekaźnik ?
Jego założyli panowie gaziarze jak montowali instalację.Musisz znaleźć wiązkę idącą do mono wtrysku jest to wtyczka brązowa i z niej powinny iść przewody dodatkowe do przekaźnika z reguły ten przekaźnik montowali w okolicach ściany grodziowej.

Re: Problem z odpalaniem

: ndz paź 07, 2012 10:52
autor: golofs
Jest nowy trop.
Jesli chodzi o zimny silnik to musi działać przez chwilę wtryskiwacz rozruchowy silnika - koło kolektora ssącego.
Sprawdziłem na nim napięcie podczas odpalania na zimnym i jest 12V ale zauwazyłem że nie ma paliwa w wężyku doprowadzającym do niego ani też oczywiście w wężyku od niego do monowtrysku.
Wymieniałem wcześniej pompę paliwa i filter mogłem to zapowietrzyć jakoś ?
Jak pociągnąć teraz paliwo do tego wtryskiwacza rozruchowego ?

Problem z odpalaniem

: ndz paź 07, 2012 20:43
autor: waski1
golofs pisze:Jesli chodzi o zimny silnik to musi działać przez chwilę wtryskiwacz rozruchowy silnika - koło kolektora ssącego.
O czym ty piszesz bo nie bardzo kumam może foto zapodaj z tematu wynika że masz silnik 1.8 ABS więc żadnego wtryskiwacza rozruchowego tam nie powinno być jedynie mono-wtrysk.

Problem z odpalaniem

: ndz paź 07, 2012 20:46
autor: Mentos6660
Wtryskiwacz rozruchowy?:P pierwszy raz slysze.. Moze ci paliwo sie cofa poprostu i dlatego jest problem z odpaleniem.. wstaw zawor zwrotny na weyku od paliwa i sprobuj wtedy:)

Problem z odpalaniem

: ndz paź 07, 2012 21:01
autor: waski1
Mentos6660 pisze:Wtryskiwacz rozruchowy?:P pierwszy raz slysze
No ja też.
Nową ma pompę więc paliwo raczej nie powinno się cofać.

Re: Problem z odpalaniem

: pn paź 08, 2012 08:07
autor: golofs
Podobno w pompie elektrycznej nie ma mozliwości powrotu paliwa.
A wtryskiwacz rozruchowy to mowa o tym silniczku który jest za filtrem powietrza zamocowany.
No chyba że jest to coś innego :grin:

Problem z odpalaniem

: pn paź 08, 2012 08:32
autor: waski1
golofs pisze:A wtryskiwacz rozruchowy to mowa o tym silniczku który jest za filtrem powietrza zamocowany.
Chodzi ci o zawór odpowietrzania zbiornika?To jest żadne urządzenie rozruchowe.Proponuje ci założyć manometr na zasilaniu mono-wtrysku i sprawdzić ciśnienie paliwa.Zostawić go na noc i rano sprawdzić czy podczas kręcenia rozrusznikiem jest ciśnienie paliwa.
Jeśli chodzi o pompę paliwa to owszem jest w niej zawór zwrotny który powinien to ciśnienie utrzymywać ale on też może być uszkodzony.To że coś jest nowe nie świadczy o tym że jest sprawne.

Re: Problem z odpalaniem

: pn paź 08, 2012 11:05
autor: golofs
Podczas jazdy na gazie po przełączeniu na benzyne nawet nie zauważam momentu przełączenia.
Jest to problem tylko w przypadku zimnego silnika.
Coś związane z ssaniem automatycznym.
Tylko gdzie takie coś jest w 1.8 GT ABS ?

Problem z odpalaniem

: pn paź 08, 2012 11:10
autor: waski1
golofs pisze:Jest to problem tylko w przypadku zimnego silnika.
Wiem bo staram się czytać uważnie.
golofs pisze:Coś związane z ssaniem automatycznym.
Nie ma czegoś takiego.Sterownik ustala sam dawkę paliwa na podstawie temp. z silnika.
Więc jeszcze raz ; czujnik temp. silnika sprawdzić , sprawdzić przekaźnik odcinający prąd na mono wtrysku , sprawdzić pompę paliwa czy utrzymuje ciśnienie i czy rano pracuje.
Może go podłącz pod vaga ? Może są błędy a ty o tym nie wiesz?