Słabo pali albo wcale,jak zapali nie ma siły i gaśnie POMOCY
: pt gru 03, 2010 16:36
I dlaczego nie masz pociągniętej rury z osłonki kolektora wydechowego do filtra powietrza?
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
tylko że seboja wyraźnie napisał, że gaśnie sam na benzynie, na gazie też chwilę popracuje i zdycha.davout pisze:Jeżeli silnik odpalasz na benzynie, wkręcasz obroty żeby przełączyć na gaz, a on po przełączeniu gaśnie, to ewidentnie elektrozawór.
No będę musiał to zrobić. A tak dla mojej wiadomości gdzie znajduje się elektrozawór ? i o jaką klapkę chodzi ? Bo muszę dodać że jak zmieniał mi ostatnio znajomy "blacharz" rozrząd to nie ustawiał zapłonu i od tamtego czasu zauważyłem że jak odpalam auto to z początku jak nie było takich mrozów to był słaby z początku i mógł zgasnąć jak lekkiej przegazówy nie zrobiłem ale jak się rozgrzał to już nie zchodził z obrotów i nie gasł. Dodam jeszcze że ojciec mój wpadł wczoraj na pomysł przykrycia silnika szmatami i zadziałało, po odpaleniu gdy silnik złapał widocznie temp. zaczoł chodzić, i dziś zrobiłem to samo to nawet na gazie nie gasł, a więc podejrzewam o to że nie osiąga on odpowiedniej temp. może właśnie przez to o czym ty mówisz czyli o tej rurce i filtrze powietrza, dziś pojadę nim zmienić termostat i czujnik temp. i ustawie zapłon może.davout pisze:Ok, ale podłącz rure z osłonki kolektora do filtra powietrza, bo dopóki silnik nie osiągnie swojej temp, ciepłe powietrze do filtra ciągnie właśnie z tej rury, mogła Ci też klapka sie przyblokować, jak to było u mnie. Dodam że miałem takie same objawy
To jak jutro wrócę to zajrzę pod klapę silnika i zrobię fote parownika i mi powiedzie gdzie jest odwodnienie jak jest, no i ten elektrozawór, ej a taką samą masz obudowę filtra jak u mnie?davout pisze:No szukasz go przy parowniku ... A klapka o której mówie, znajduje sie w pudełku filtra powietrza. Jak wyciągniesz filter, masz tam taką śmieszną klapke, która działa na zasadzie podciśnienia. Kiedy silnik sie zagrzeje, zmienia swoje położenie. U mnie przez mróz ten mechanizm lekko zamarzł, a wystarczyło psiknąć WD40.
Ej ale przez uszkodzoną przepustnicę mam odłączony silniczek krokowy od gazu i jest regulacja ręczna, bo jak komputer nim sterował to za dużo palił z 14 gazu a teraz na ręcznej regulacji pali 10l. A gdzie można kupić taki filterek ?magca01 pisze:mialem podobnie wymienilem filterek gazu za 6zł , wykrec 2 srubki z silnicka krokowego od instalacji LPG przeczysc to z osadu (brudu) i zobacz czy dziala u mnie pomoglo .
U mnie mam taki filtr i to jest jedyna kalpka innej nie widziałem.seboja pisze:To jak jutro wrócę to zajrzę pod klapę silnika i zrobię fote parownika i mi powiedzie gdzie jest odwodnienie jak jest, no i ten elektrozawór, ej a taką samą masz obudowę filtra jak u mnie?davout pisze:No szukasz go przy parowniku ... A klapka o której mówie, znajduje sie w pudełku filtra powietrza. Jak wyciągniesz filter, masz tam taką śmieszną klapke, która działa na zasadzie podciśnienia. Kiedy silnik sie zagrzeje, zmienia swoje położenie. U mnie przez mróz ten mechanizm lekko zamarzł, a wystarczyło psiknąć WD40.