Strona 2 z 3

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: pn lis 22, 2010 22:43
autor: adamk1990
ok, dzięki majkel

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: pn lis 22, 2010 22:45
autor: MajkelMKII
tak i na 10000000% nie trzeba powodzenia i daj znac jak poszło

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 15:54
autor: adamk1990
Odkręciłem to koło na 4 imbusy, pasek zszedł. Pompa wykazała bicie. Zakupiłem już pasek wraz z pompą, zaraz się za to biorę. Po założeniu i ustawieniu wszystkiego, przekręceniu parę razy wałem gdy będzie ok wszystko, ryzykować i odpalać?

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 16:44
autor: jhosef
Zgadzam się z Paweł Marek, jakby to był silnik bezkolizyjny to by po prostu zgasł, a jak jest kolizyjny to nie masz co próbować. Możesz ewentualnie zrzucić dekiel na zaworach i zobaczyć czy wracają - choć to niewiele da bo trochę od :ass: strony. ale zawsze bezpieczniejsze niż dobicie silnika przez próbę odpalania z pogiętymi zaworami.

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 19:01
autor: adamk1990
Rozrząd złożony, ustawiony, jadę po płyn. Zero oporu po kręceniu wałem, kompresja moim zdaniem wzorowa, czuć cztery razu zwiększony opór, więc myślę że ok. Jadę po płyn, odpalać-czy nie odpalać... :kac:

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 19:02
autor: adamk1990
Oporu w sensie chaczenia zaworów itp, sprawdzałem na wykręconych świecach żeby nie sfałszować wyników, było super, po wkręceniu świec kompresja moim zdaniem ok.

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 20:49
autor: MajkelMKII
A co jest do stracenia skoro masz kompresje to odpali ale jak bedzie kulec to znaczy ze na jakims cylindrze jest zawór skrzywiony powodzenia i napisz jak poszło

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 21:19
autor: adamk1990
ODPALIŁ :grin: Ale co z tego jak coś tłucze.. Pochodził trochę, miałem nadzieję, że to znowu popychacze ciśnienia nie złapały, ale za długo to trwało. Zgasiłem i jutro rano głowica do góry. I teraz kolejne zapytania : co sprawdzić w pierwszej kolejności? Rozpinać wszystkie zawory? (będzie po tłokach widać?) Co oprócz zaworów może wymagać sprawdzenia? Nigdy nie weryfikowałem głowicy po pocałunku tłoków z zaworami. Szlif zrobię też:)

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 21:20
autor: adamk1990
No i kulał, kulał, Majkel

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 21:27
autor: MajkelMKII
a wszystko dobrze było ustawione zapłon też bo jesli tak to nie chodzi na jakiś gar na ile pracował cyloków

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 21:32
autor: MajkelMKII
Głowice odaj do firmy co sie zajmuje regeneracją oni ci wymienia zawory doszlifują je sprawdzom gniazda na zaworach czy nie poszły wymienią uszczelniacze zrobią szlif i bedziesz miał zrobione chyba że chcesz taniej to szukaj sobie na rynku wtó
rnym teniej cie to wyjdzie niż regeneracja u nas koszt około 600zł + uszczelka

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 21:49
autor: adamk1990
dzięki Majkel, będę pamiętał

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: wt lis 23, 2010 22:37
autor: adamk1990
Pracował ok, na wszystkie cylindry. Tylko stukał, odpalił od razu i wszedł na ssanie bez problemów

1.3 NZ problem po zerwaniu paska rozrządu

: śr lis 24, 2010 00:36
autor: Paweł Marek
Stukał, postukał i naprostował se sam pokrzywione zawory. Ech kolego.