Strona 2 z 6

: czw lip 01, 2010 21:01
autor: Jessy
Lipek81, A wiązka z Pssata B3 2.0 8V 2E podejdzie bez problemu do Golfa 3 1.6 ABU?? tzn P&P wiem już ze muszę przełożyć wiązkę impulsatora

: czw lip 01, 2010 22:42
autor: Lipek81
Jessy, chodzi tobie op przekładkę silnika? Ogólnie wtyczki powinny podejsć, ale nie wiem, ja z odległościami do poszczególnych elementów, do których podłączasz wiązkę - może być problem.

: czw lip 01, 2010 22:56
autor: Jessy
Silnik siedzi juz w budzie, tak samo wiązka, silnik pali, ale okropnie dymi niespalonym paliwem (czarny dym) nie pokazuje mi temp silnika i nie można sie podłączyć vagiem. Większość wtyczek była zniszczonych.

: czw lip 01, 2010 22:59
autor: Lipek81
heh - to juz chyba temat na oddzielny wątek....

: pt lip 09, 2010 17:16
autor: rafalcabrio mk1
witam
a jakie kable wyjac corrka tylko te co ida z silnika do do komputera i do bezpiecznikow czy inne tez
czy corrado ma gdzies wtyczke zeby podpiac sie pod kompa??
bo jak ma to pewnie musialbym ja przelozyc do mk1

: pt lip 09, 2010 23:08
autor: Lipek81
Tylko te, co napisałeś. Jeżeli chodzi o kable komunikacyjne - do diagnostyki - nie wiem, jak w korku, w pasku było tak, ze szły one z wiązki silnika do takiego rozgałęziacza, przyczepionego do skrzynki bezpieczników. Dalej z tego rozgałęziacza szlo do wtyczek. Rozgałęziacz, jeżeli chcesz, to możesz przełożyć do mk1, albo po prostu obciąć kable i polutować te wtyczki do wiązki od silnika.

[ Dodano: Pią Lip 09, 2010 23:19 ]
Corrado ma wtyczke do diagnostyki - pod mieszkiem dźwigni zmiany biegów, lub gdzieś w okolicach.

: sob lip 17, 2010 23:13
autor: rafalcabrio mk1
teraz pyatanie o wtyczki do bezpiecznikow nie beda pasowac??
i chyba nie obejdzie sie bez elektryka??
:crazy:

: ndz lip 18, 2010 22:58
autor: Lipek81
No wtyczki to na 100% nie pasują :) Zrób fotkę skrzynki bezpieczników, napisz, jakie kolory przewodów idą z wiązki silnika do skrzynki i jakie kable ze skrzynki wychodzą do silnika -powiem co do czego podłączyć (mam świeżą wiedzę, dziś znowu odpaliłem kolejne 16V :D ). Chyba, ze nie za bardzo czujesz się na siłach i w ogóle nie masz pojęcia o elektryce - to wtedy może być problem. Ale, jeżeli udało się tobie np. założyć alarm w auvcie, albo centralny zamek, to powinieneś dać radę.

: pn lip 26, 2010 16:26
autor: rafalcabrio mk1
to ma byc kostka od silnika i wystarczy z kostki corka podlaczyc kable kolorami??
tak wydaje mi sie ze w corrado jest wiecej kabli przy kosce silnikowej
golf bezpieczniki
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
no i corrado wiazka wtyczki
Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

no i okazalo sie ze to 1.8 16 kr :bigok:

: pn lip 26, 2010 22:23
autor: Lipek81
Czy masz tam sondę lambda w tym silniku od korka? W passacie były KR z sondą, w golfie mk2 - bez sondy - i po prostu nie wiem, jak było w korku - nie wiem, jakie schematy tobie dobrać.

[ Dodano: Pon Lip 26, 2010 22:33 ]
W cabrio widzie, ze już masz ten nowszy typ skrzynki, także tutaj temat opanowany będzie. Ogólnie coś dużo tych kabli - ja bazuje tylko na doświadczeniach z przekładki silnika z paska - tam jakoś mniej tych kabli było... Może masz po prostu, oprócz wiązki silnika jakieś inne wiązki, albo wiązka silnika zawiera podłączenia także do innych elementów. W każdym razie temat do ogarnięcia.

Zrób jeszcze jedną rzecz - oznacz, która wtyczka to która - tutaj masz oznaczenia gniazdek w panelu: http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html - podpisz na tych zdjęciach, która wtyczka gdzie była (oznaczenia np. A1, A2 itp.).

: pn lip 26, 2010 23:06
autor: rafalcabrio mk1
sondy lambda brak

: wt lip 27, 2010 08:27
autor: Lipek81
Mógłbyś w takim razie zrobić zdjęcie całej wiązki? Rozłóż ją na jakiejś większej powierzchni, mniej więcej tak, jak była ona zamontowana w korku i zrób zdjęcie całości. Dodatkowo zdjęcia innych wtyczek przy tej wiązce - nie tylko do panelu bezpieczników. Zrób też dokładniejsze zdjęcia tego modułu, który jest na fotce, ewentualnie podaj numer katalogowy, jaki na nim jest. Chodzi o to, żebym wiedział, jak wygląda całość, bo po prostu KR przekładałem, ale z sondą lambda - i tam jest trochę inaczej to wszystko rozwiązane. Np. w mk2 bez tej sondy są dwa sterowniki do silnika, a w pasku, jak była sonda, to był jeden. Poza tym po ilości kabelków widać, że wiązką zawiera także podłączenia do innych urządzeń - nie tylko do silnika - chodzi o to, żebym potrafił określić, które wtyczki z wiązki trzeba wywalić. No i to, o czym wcześniej pisałem - opisz na zdjeciach, do których gniazdek w panelu były podłączone konkretne wtyczki.

: wt lip 27, 2010 12:49
autor: rafalcabrio mk1
cala wiazka
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
tutaj czujniki te od przodu od strony skrzyni
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
tu u gory komp tam biala wtyczka to od wycieraczek
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
to jest
teraz tak symbolami
S to te zielone kable
F czerwone kable
u1 u2 -dwie wtyczki obok siebie
dodatkowo tam od tych kabli co ida do kompa kable do wycieraczek
a bym zapomnia to jest silnik kr
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
no i tu ten przekaznik
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

[ Dodano: 27 Lip 2010 13:03 ]
http://allegro.pl/item1154146551_dellor ... ziome.html
jeszcze pytanie jak bym zalozyl gazniki czy by cos zmienilo i tyle kablowni by nie bylo
a ile by to koni bylo wiecej

swap 1.8 16v kr z corka do mk1 cabrio pomocy

: sob sie 07, 2010 23:55
autor: Lipek81
Sorki za zwłokę w temacie - zupełnie zapomniałem :blush: Ten moduł na zdjęciu ma zostać - to jest przekaźnik stabilizacji obrotów jałowych. Wszystkie kable do niego oczywiście też zostają. Ta wtyczka, gdzie jest jeden rząd pinów jest od silniczka wycieraczek. Proponuj wywalić wszystkie kable które do niej idą, a z wiązki silnika wywalić kable do silnika wycieraczek. Potem z wiązki cabrio przełożyć tą część od wycieraczek do wiązki silnika.
Z wiązki silnika wywal wszystkie wtyczki i kable, które nie mają związku z silnikiem. Wywalaj całe kable - aż do wtyczek od panelu bezpieczników, na koniec zostanie tylko kilka kabli, które będzie już łatwiej rozpoznać, do czego są. Jeżeli w korku licznik jest elektroniczny, bez linki, to wywal też wtyczkę od czujnika prędkości i kable do niej. W wiązce silnika możesz mieć różne punkty, w których łączą się kable. Jeżeli kabel, który wywalasz łączy się z tym punktem, to wywalasz go tylko do tego punktu.

Wywal to co napisałem i zrób fotki, co zostało.