Zerwany pasek rozrządu
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Zerwany pasek rozrządu
na pasku było Ina made in UK nie mniej jednak sprawdzę to co sugeruję marcin7x5
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Zerwany pasek rozrządu
możliwe że taki zestaw od zestawu INA nie różni się niczym oprócz pudełka...pomijam cenęmarcin7x5 pisze:Ja od zawsze stosuje zestaw conti
Zerwany pasek rozrządu
Wałki rozrządu dobrze chodzą nie tak samo ale dobrze nie ma objawów zatarcia itp. Czy w tym modelu przewidziana jest uszczelka pod pokrywą zaworów ?
I czy warto wlać pełny syntetyk bo jezdził na pólsyntetyku w sumie nie wiem po co. Pozdrawiam
I czy warto wlać pełny syntetyk bo jezdził na pólsyntetyku w sumie nie wiem po co. Pozdrawiam
Zerwany pasek rozrządu
Uszczelkę wykonujesz z masy do tego typu uszczelnień przeznaczonych. Jeżeli nie brał ci oleju to możesz zmienić. Jeżeli bierze olej to szkoda kasy. Zalej dobrej jakości półsyntetykiem.
Zerwany pasek rozrządu
dobra autko żyje, zrobione zostało :
regeneracja głowicy
szczelność płaszcza wodnego
szlif gniazd zaworowych
szlif zaworów ssących
wymiana zaworów wydechowych
wymiana prowadnic wydechowych
wymiana uszczelniaczy
szlif płaszczyzny
+ komplet uszczelek victor reinz
uszczelka kolektora wydechowego
uszczelka kol ssącego
uszczelka głowicy
uszczelka tłumika
rozrząd ina +paski conti+ pompa graf
uszczelka pod pokrywą zaworów z masy victor reinz
płyn do chłodnicy
zalane olejem shell helix 10w40
wyczyszczona przepustnica
paski conti w porównaniu do iny są o niebo masywniejsze i solidniej wyglądają
chodzi napewno ciszej, mam tez nadzieje że zlikwiduję to falowanie obrotów bez przyczyny w tym aucie.
został gaz do wystrojenia , mam przejechać 200km na benzynie i zgłosić się do gazownika.
pozdrawiam
regeneracja głowicy
szczelność płaszcza wodnego
szlif gniazd zaworowych
szlif zaworów ssących
wymiana zaworów wydechowych
wymiana prowadnic wydechowych
wymiana uszczelniaczy
szlif płaszczyzny
+ komplet uszczelek victor reinz
uszczelka kolektora wydechowego
uszczelka kol ssącego
uszczelka głowicy
uszczelka tłumika
rozrząd ina +paski conti+ pompa graf
uszczelka pod pokrywą zaworów z masy victor reinz
płyn do chłodnicy
zalane olejem shell helix 10w40
wyczyszczona przepustnica
paski conti w porównaniu do iny są o niebo masywniejsze i solidniej wyglądają
chodzi napewno ciszej, mam tez nadzieje że zlikwiduję to falowanie obrotów bez przyczyny w tym aucie.
został gaz do wystrojenia , mam przejechać 200km na benzynie i zgłosić się do gazownika.
pozdrawiam
Zerwany pasek rozrządu
Witam. Możesz napisać ile kasy Cię to wszystko wyszło? Ile robocizna mechanika ? Ile regeneracja głowicy?
Mam identyczny silnik 1.6 16V AZD i dwa dni temu też mi "pękł" mały pasek rozrządu (poobcinało zęby)
Mam identyczny silnik 1.6 16V AZD i dwa dni temu też mi "pękł" mały pasek rozrządu (poobcinało zęby)
Zerwany pasek rozrządu
Jak ci obcięło zęby to lepiej sprawdź wałki rozrządu czy nie zatarł się któryś i dlatego zerwało zęby.
Zerwany pasek rozrządu
to pewnie bez klucza pneumatycznego nie da rady??
Przy odkrecaniu kluczem pneumatycznym trzeba jeszcze jakos specjalnie blokowac to kolo??
Przy odkrecaniu kluczem pneumatycznym trzeba jeszcze jakos specjalnie blokowac to kolo??
Zerwany pasek rozrządu
https://youtu.be/9ZDVZKrnTME" onclick="window.open(this.href);return false;
Obejrzyj sobie caly filmik.Gosc wymienia pasek w identycznym silniku.
Pozdrawiam
Obejrzyj sobie caly filmik.Gosc wymienia pasek w identycznym silniku.
Pozdrawiam
Zerwany pasek rozrządu
Dobra dzisiaj wymontowałem głowice. Wszystkie zawory wydechowe pogięte. Na tłokach trochę poodznaczały się zawory. Podczas wykręcania pokrywy zaworów zepsuł się jeden gwint.
Wałki rozrządu wyglądają i kręcące się dobrze.
Możecie polecić mi jakiś zakład w ktorym zregeneruje głowice łącznie z naprawieniem tego gwintu. Tak w okolicy Konina (wielkopolskie)
Jeszcze prosiłbym o momenty dokrecania pokrywy zaworów oraz rozrządu wraz z kołem pasowym wału korbowego.
Dziękuję wszystkim za pomoc
p.s ale sobie narobilem kosztów
Wałki rozrządu wyglądają i kręcące się dobrze.
Możecie polecić mi jakiś zakład w ktorym zregeneruje głowice łącznie z naprawieniem tego gwintu. Tak w okolicy Konina (wielkopolskie)
Jeszcze prosiłbym o momenty dokrecania pokrywy zaworów oraz rozrządu wraz z kołem pasowym wału korbowego.
Dziękuję wszystkim za pomoc
p.s ale sobie narobilem kosztów
Zerwany pasek rozrządu
Witam
- Walek rozrzadu pokrywa - nie chcę wprowadzic w błąd,ale chyba 10Nm.
- Śruba ta na dole od wału korbowego(najlepiej jak kupisz nową)do której wysylalem zdjecie klucza: 90Nm i dwa razy po 90c.(Ja zawsze dokręcam ją na 90Nm 1x90c i 1x45c,bo sie boje,ze ją zerwę)Zobacz na tym filmie jakiego gosciu uzywa klucza i jak sie meczy przy dokrecaniu.
- Rolki napinajace rozrzad:20Nm.W zestawach INA na instrukcji producent podaje 23Nm.
Pisałem że zawsze tak dokręcam,ponieważ robię dziennie 140km do samej pracy i wymieniam pasek co 1,5 roku
Moge sie mylic.Nie mam zadnego dostepu do ksiazek ani programów,znalazlem te parametry kiedyś na internecie i tego sie trzymam.Moze ktos pomoże z dokładnymi danymi?
Pozdrawiam
- Walek rozrzadu pokrywa - nie chcę wprowadzic w błąd,ale chyba 10Nm.
- Śruba ta na dole od wału korbowego(najlepiej jak kupisz nową)do której wysylalem zdjecie klucza: 90Nm i dwa razy po 90c.(Ja zawsze dokręcam ją na 90Nm 1x90c i 1x45c,bo sie boje,ze ją zerwę)Zobacz na tym filmie jakiego gosciu uzywa klucza i jak sie meczy przy dokrecaniu.
- Rolki napinajace rozrzad:20Nm.W zestawach INA na instrukcji producent podaje 23Nm.
Pisałem że zawsze tak dokręcam,ponieważ robię dziennie 140km do samej pracy i wymieniam pasek co 1,5 roku
Moge sie mylic.Nie mam zadnego dostepu do ksiazek ani programów,znalazlem te parametry kiedyś na internecie i tego sie trzymam.Moze ktos pomoże z dokładnymi danymi?
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości