SWAP

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

SWAP

Post autor: Powerek » ndz sty 08, 2017 17:16

Witam mam poważne pytanie wiec proszę o wyrozumiałość . Posiadam golfika mk4 1.6sr wiadomo 8v a chce zmienić na coś mocniejszego ale w TDI najlepsza opcja dla mnie jest ARL 150km i tu moje pytanie chce zrobić SWAPA wiem ze potrzebuje silnik skrzynie itd ale co potrzebuje dokładnie co do 1 rzeczy ktoś wie ? wiem ze dla większości sie nie opłaca itd ale ja wiem co mam z autem (buda) i nie opłaca mi sie sprzedac bo nie dostane takiej gotówki jakbym chciał itd wiec jak ktoś może niech opisze dokładnie co potrzeba dokładnie do takiego zabiegu ile to mniej więcej wychodzi z góry dziękuje :)

P.S dla hejterów cena nie gra roli jestem przygotowany ze to nie wyjdzie 2tys



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8846
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

SWAP

Post autor: marcin7x5 » ndz sty 08, 2017 17:59

Musisz wymienić wszystko poza budą i jej wnętrzem.



Awatar użytkownika
Jaroslaw.b
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 402
Rejestracja: wt mar 24, 2015 13:16
Lokalizacja: ZGY

SWAP

Post autor: Jaroslaw.b » pn sty 09, 2017 15:46

dokładnie tak jak kolega mówi, wszystko.


"Xenofobia - Strach przed xenonem" :D

Obrazek
Kupię:
- Samopoziomowanie do xenonu, pełny komplet
- Lotka 25th
- Pomarańczowe obrysy us

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

SWAP

Post autor: piotrek233 » pn sty 09, 2017 21:17

ARL? Dla mnie to nie zbyt dobry pomysł. Te auta są pełnoletnie, najmocniejsze TDI nie miało lekkiego życia, pewnie " buntowanie", nikt nie kupuje żeby jeździć po bułki. Do tego przebieg pewnie nie mały, co za tym idzie turbo, pompowtryski, gniazda w głowicy lubiły się wybijać, wałki wycierać.. Pewnie te elementy mogą być do wymiany.
Żeby nie okazało się ze remont będzie droższy od silnika...



Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

SWAP

Post autor: Powerek » pn sty 09, 2017 21:53

Niby tak ale 1.8t tez nikt nie kupuje żeby do kościoła czy po bułki jeździć wiec to na to samo wychodzi a zamiast 1.8t wolałbym 2.8 badz 3.2 ale to inna bajka czyli anglika jakbym kupił to wszystko by pasowało czy jakieś części nie podejdą ?



Awatar użytkownika
marcin7x5
_
_
Posty: 8846
Rejestracja: śr lut 23, 2011 13:14

SWAP

Post autor: marcin7x5 » pn sty 09, 2017 21:57

Całe sterowanie po prawej stronie czyli pedały, linki, dźwignie...



Awatar użytkownika
Powerek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: pt maja 22, 2015 15:37

SWAP

Post autor: Powerek » pn lut 27, 2017 01:56

do zamkniecia



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości