Ubywa płynu chłodniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ubywa płynu chłodniczego
Witam wszystkich mam problem z moim Golfem 4 1.6 8v 100KM 1998.r Więc od paru tyg musze dolewac plynu chlodniczego ktory ciagle ubywa, na korku oleju zauwazylem duzo bialej mazi ale na wskazniku oleju nie ma sladow a kolor oleju jest odpowiedni, nwm czy to ma zwiazek ale od 2 dni auto ciezko odpala kiedy wystygnie, tzn.kiedy stoi kilka godzin(wczesniej nie mialem takiego problemu). Mam nadzieje ze to nie jest uszczelka pod glowica, z gory Dzięki za odpowiedzi !
Ubywa płynu chłodniczego
niestety na 99% uszczelka pod głowica żeby upewnić się na 100 podjedz do mechanika na próbę co2 w płynie
Ubywa płynu chłodniczego
Tak zrobie, powiedz mi jeszcze czy musze robic to juz czy np. za tydzien ? Boję sie ze jak bede dale na tym jezdzil to zatre silnik, mam racje ?
Ubywa płynu chłodniczego
nie nic mu nie będzie porostu jak płyn przedostaje sie do oleju idzie do góry i osadza sie na korku skoro na szabelce niema jeszcze majonezu możesz spokojnie jeździć nic mu nie bedzie
- jjaworskyy
- Użytkownik
- Posty: 433
- Rejestracja: czw maja 05, 2011 19:31
- Lokalizacja: WOLNE MIASTO GDAŃSK
- Michał_1977
- _
- Posty: 14228
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Ubywa płynu chłodniczego
A co powiesz,jeśli to nie będzie UPG,tylko pęknięta chłodnica oleju?Mefiu007 pisze:niestety na 99% uszczelka pod głowica
Co powiesz autorowi,gdy ten wpakuje się w solidne koszty związane z wymianą UPG,a problem pozostanie?
To ty sobie jeździj bez płynu i jak nic silnikowi nie będzie,to pochwal się tutajMefiu007 pisze:nie nic mu nie będzie
Za takie rady,to z marszu powinieneś dostać warna,jednak jesteś młodym userem,więc na początek upomnienie i notatka na Twe konto.
MASA7,pierwsze co musisz zrobić,to auto na kanał lub podnośnik i wizualnie wykluczyć ubytki płynu na zewnątrz. Dokładnie przyjrzyj się chłodnicy! Patrz czy nie ma na niej zaschniętych zacieków koloru płynu.
Jeśli takowych wycieków nie będzie,zdejmij z chłodniczki oleju,węże wodne i zmostkuj je. Uzupełnij płyn i jeździj tak przez jakiś czas. Jeżeli ubytków płynu już nie będzie,chłodniczka jest do wymiany.
Natomiast jeśli nadal będzie łykał ten płyn,to niestety problem będzie w UPG lub samej głowicy,a może nawet w bloku,ale jak w doope silnik nie dostał,nie przegrzewał się,to raczej tylko UPG.
Ubywa płynu chłodniczego
dlatego Panie specjalisto napisałem zeby pojechać na próbę co2 jak mało płynu zaświeci się kontrolka to doleje płynu co 5 auto na drogach ma walnięta uszczelkę i jeżdżą
Ubywa płynu chłodniczego
UPG pada tak samo powszechnie w benzynowych jaki i np. w TDI? W 1,9 TDI ASV już jestem po wymianie UPG. Padła przy przebiegu 180 tys.
Zauważyłem ostatnio w 1,6 BCB 16V pomalutku ubywa płynu, powiedzmy tak z 0,5 cm w zbiorniku na 2000km. Ile tak mniej więcej kosztuje wymiana uszczelki w benzynie 1,6?
Zauważyłem ostatnio w 1,6 BCB 16V pomalutku ubywa płynu, powiedzmy tak z 0,5 cm w zbiorniku na 2000km. Ile tak mniej więcej kosztuje wymiana uszczelki w benzynie 1,6?
Ubywa płynu chłodniczego
Gdzieś z boku silnika ten płyn uciekał, na jakichś plastikowych rurach trochę przypominających kolektor wlotowy Już zrobione. Pardon za nieścisłość, ale sam tego nie rozbierałem dlatego trudno mi się precyzyjniej wyrażać.
- Garrison
- Forum Master
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt lut 26, 2016 18:07
- Lokalizacja: Wrocław
- Auto: Leon 5F Xperience
- Silnik: CZCA
Ubywa płynu chłodniczego
To i ja się podepnę... Bo niedawno swój temat zamknąłem myśląc, że problem z głowy (chłodnica skrzyni biegów puszczała), a tu zonk, bo znów dolewać co jakiś czas. Sprawa o tyle dziwna, że jak robię krótkie trasy to ubywa nieregularnie. Jak natomiast zrobię 165km autostradą, to nawet trochę przybędzie. Zupełnie jakby się płyn gdzieś zblokował i w trakcie intensywnej pracy przepychał i wracał. W momencie zgaszenia natomiast znowu cały obieg stop, płyn opadnie do układu (bądź nie. Raz tak, raz inaczej) przez noc i tak w koło Macieju
Silnik trzyma 90 stopni, ogrzewanie działa i jest naprawdę przyjemnie ciepło, oleju nie przybywa (w sumie to około 0,5l dolałem po 7200km), pod korkami spokój... Jedynie jakaś dziwna substancja wewnątrz zbiornika wyrównawczego. Podejrzewam, że wypłukany środek uszczelniający, ale nie mam nigdy okazji zająć podnośnika, a i na trawie ciężko było dostrzec, czy płyn się nie ulał. Jak jednego dnia dwa razy podstawiłem karton to suchy. Za trzecim razem nie podłożyłem i przestawiając auto 2 metry, zaświeciła się kontrolka
Silnik trzyma 90 stopni, ogrzewanie działa i jest naprawdę przyjemnie ciepło, oleju nie przybywa (w sumie to około 0,5l dolałem po 7200km), pod korkami spokój... Jedynie jakaś dziwna substancja wewnątrz zbiornika wyrównawczego. Podejrzewam, że wypłukany środek uszczelniający, ale nie mam nigdy okazji zająć podnośnika, a i na trawie ciężko było dostrzec, czy płyn się nie ulał. Jak jednego dnia dwa razy podstawiłem karton to suchy. Za trzecim razem nie podłożyłem i przestawiając auto 2 metry, zaświeciła się kontrolka
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości