Problem z olejem na mrozie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z olejem na mrozie
odpowietrzyłem już chyba ze 3 razy naprawdę nie wiem co jest grane...
Wiem że to trochę naciągane ale czy takie efekty może dawać np. zasyfiałe sitko/sitka w zbiorniczku od oleju bo znajomy mi takie hasło podrzucił tylko zastanawiam się co to ma do tego tak szczerze?
Wiem że to trochę naciągane ale czy takie efekty może dawać np. zasyfiałe sitko/sitka w zbiorniczku od oleju bo znajomy mi takie hasło podrzucił tylko zastanawiam się co to ma do tego tak szczerze?
Problem z olejem na mrozie
czy po tym jak przestaje wybijac i rozgrzeje sie to pompa pracuje normalnie?czy tez tak rzęzi?
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Problem z olejem na mrozie
Odpowietrzałem w taki sposób:
Odpalony silnik lkł na maxa w lewo potem w prawo na odkręconym zbiorniczku tak z 5 razy.
Dolanie ubytku do normalnego poziomu.
Resztę powietrza w czasie jazdy wywala. U mnie też tak było po około 100 km dolałem znowu płynu do wskazanego poziomu.
Po nagrzaniu silnika normalnie cichutko chodzi. Tylko czasem warknie delikatnie jak maksymalny skręt ale to już było wcześniej,
Odpalony silnik lkł na maxa w lewo potem w prawo na odkręconym zbiorniczku tak z 5 razy.
Dolanie ubytku do normalnego poziomu.
Resztę powietrza w czasie jazdy wywala. U mnie też tak było po około 100 km dolałem znowu płynu do wskazanego poziomu.
Po nagrzaniu silnika normalnie cichutko chodzi. Tylko czasem warknie delikatnie jak maksymalny skręt ale to już było wcześniej,
Problem z olejem na mrozie
Chłopaki ma ktoś jeszcze pomysły bo problem cały czas występuje gdy tylko temperatura spadnie poniżej 0
Problem z olejem na mrozie
Od mrozu twardnieje ci uszczelniacz w pompie wspomagania i się zapowietrza. Pompa do regeneracji
Problem z olejem na mrozie
Witajcie. Wymieniłem pompę lecz nie mogę sprawdzić tego bo już nie ma mrozów
Ale dalej:
Wymieniłem pompę - ze szrotu wziąłem nową. Miała być identyczna...
Niby wszystko okej te same mocowania i reszta. Lecz te kółko na pasek było około.3-5mm mniejsze. Średnica była mniejsza niż starej.
Paska nie było można naciągnąć bo się zrobił za luźny więc przełożyłem ze szwagrem koło ze starej do tej nowej.
Po całej operacji zmyliśmy nieco pompę bo byłą cała zasyfiała w smarach i ukazał nam się mały podpis:
Passat 2.0 Benzyna nie daliśmy rady rozczytać czy B2 czy B4.
I tu pytanie:
Czy mogę jeździć z taką pompą? Bo na razie jeździ się OK. Nie piszczy, wspomaganie działa dobrze.
Czy ktoś wie czy pompy w tych autach były jednakowe lub podobne?
Czy może mi rozwalić np. maglownice lub inne elementy układu ?
Pozdrawiam
Ale dalej:
Wymieniłem pompę - ze szrotu wziąłem nową. Miała być identyczna...
Niby wszystko okej te same mocowania i reszta. Lecz te kółko na pasek było około.3-5mm mniejsze. Średnica była mniejsza niż starej.
Paska nie było można naciągnąć bo się zrobił za luźny więc przełożyłem ze szwagrem koło ze starej do tej nowej.
Po całej operacji zmyliśmy nieco pompę bo byłą cała zasyfiała w smarach i ukazał nam się mały podpis:
Passat 2.0 Benzyna nie daliśmy rady rozczytać czy B2 czy B4.
I tu pytanie:
Czy mogę jeździć z taką pompą? Bo na razie jeździ się OK. Nie piszczy, wspomaganie działa dobrze.
Czy ktoś wie czy pompy w tych autach były jednakowe lub podobne?
Czy może mi rozwalić np. maglownice lub inne elementy układu ?
Pozdrawiam
Problem z olejem na mrozie
będzie pasować , różnią sie tylko mocowaniem , kółkami albo wyprowadzeniem przewodów
Problem z olejem na mrozie
OK. Dzięki za odpowiedz. Teraz mogę śmigać. Jednak zobaczę gdy chwycą mrozy czy to w popie tkwił problem.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości