Witam.
Problem polega na tym, że gdy Golf stoi więcej niż 2 dni to ciężko go potem odpalić. Muszę kręcić koło minuty by w końcu zaskoczył.
Gdy jeżdżę codziennie do pracy rano pali od kopa, jednak jak stoi np przez weekend to w pon jest już problem.
Zawoziłem do mechanika, zregenerował rozrusznik jednak problem po 2 tygodniach powrócił. Jakieś pomysły ?
Problem na pewno nie jest w aku,bo sprawdzałem zawsze miernikiem i napięcie było ~ 12.60V. Poniżej 12V jeszcze napięcie nigdy nie zeszło.
Jutro muszę go znów pchać do mechanika,bo dziś już nie chce odpalić. Dodam jeszcze zdjęcie rozrusznika gdyż nie wygląda za ciekawie...
Jeszcze pytanie, czy znów płacić za regenerację 140 zl, czy lepiej kupić jakiś z gwarancją na allegro i samemu go wymienić ?
Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.
Tego akurat nie powinieneś być pewien, bo sprawność akumulatora mierzy się pod obciążeniem. To że miernik wskazuje stan naładowania, nie znaczy, że po włączeniu rozrusznika napięcie gwałtownie nie spadnie.rychu27 pisze:Problem na pewno nie jest w aku,bo sprawdzałem zawsze miernikiem i napięcie było ~ 12.60V.
Jeśli zrobił robotę fachowo, to rozrusznik sobie odpuść. Zajmij sie lepiej pompą paliwa, bo ta najwyraźniej jest mocno sfatygowana i paliwo cofa się do zbiornika. Dlatego po dłuższym postoju trochę potrwa zanim pompa poda paliwo.rychu27 pisze: zregenerował rozrusznik jednak problem po 2 tygodniach powrócił.
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.
Idzie jakoś samemu sprawdzić ta pompę ?
e. i jeszcze pytanie gdzie ta pompa się znajduje ?
e. i jeszcze pytanie gdzie ta pompa się znajduje ?
Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.
Dodam jeszcze, że przed chwilą próbowałem odpalić,kręciłem dobrą minutę kilka razy, a napięcie z aku prawie nie zeszło. Dalej jest ponad 12V
Ciężki zapłon po dłuższym staniu auta.
Czy ty rozumiesz czym jest pomiar pod obciążeniem? Sprawdź w trakcie kręcenia. Elektrycy mają specjalny przyrząd, możesz nawet dostać wydruk sprawności akumulatora (jeśli jest poniżej 50%, to do wymiany). To nie jest butelka z której jak pociągniesz, to ubywa. Padnięty akumulator może mieć te swoje 12V, a jak mu włączysz rozrusznik, to nie ma siły kręcić.rychu27 pisze:Dodam jeszcze, że przed chwilą próbowałem odpalić,kręciłem dobrą minutę kilka razy, a napięcie z aku prawie nie zeszło. Dalej jest ponad 12V
w zbiorniku, albo pod maską.rychu27 pisze:i jeszcze pytanie gdzie ta pompa się znajduje ?
specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości