Poliuretanowa poduszka silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Poliuretanowa poduszka silnika
Poduszka założona:D Ogólne wrażenie: Jeżdżący wibrator:D
Podczas jazdy ze stałą prędkością nie czuć różnicy. Za to na wolnych obrotach buda chodzi z silnikiem, czuć takie ciągłe drżenie, jak w starszym aucie czy coś, dyskomfortowe, ale to nie jest najgorsze. Najgorsze jest duże obciążenie przy małych obrotach - przykładowo ruszanie bez gazu, tutaj robi się okropnie, wszystko mocno drży:)
Ogólna poprawa w dotychczasowych dolegliwościach jest, ale nie jest nadal idealnie:)
Takie moje odczucia. Czy zostawie, czy zdemontuje, hmm, jeszcze pomyślę:) A to że nie zdemontowałem natychmiast tylko się zastanawiam to jednak jest z korzyścią dla poliuretanu. Jednak lemforder mimo większego luzu na silniku (niby nowy, ale...) dawał o wiele większy komfort jazdy.
Zapomniałem dodać najważniejsze. Mam 216 i jakoś ten ALH się rozpędza, ale na poduszce z poliuretanem drze się w środku jak "cholera":D Zrobiło się dużo głośniej przy "butowaniu".
Pozdrawiam:)
Podczas jazdy ze stałą prędkością nie czuć różnicy. Za to na wolnych obrotach buda chodzi z silnikiem, czuć takie ciągłe drżenie, jak w starszym aucie czy coś, dyskomfortowe, ale to nie jest najgorsze. Najgorsze jest duże obciążenie przy małych obrotach - przykładowo ruszanie bez gazu, tutaj robi się okropnie, wszystko mocno drży:)
Ogólna poprawa w dotychczasowych dolegliwościach jest, ale nie jest nadal idealnie:)
Takie moje odczucia. Czy zostawie, czy zdemontuje, hmm, jeszcze pomyślę:) A to że nie zdemontowałem natychmiast tylko się zastanawiam to jednak jest z korzyścią dla poliuretanu. Jednak lemforder mimo większego luzu na silniku (niby nowy, ale...) dawał o wiele większy komfort jazdy.
Zapomniałem dodać najważniejsze. Mam 216 i jakoś ten ALH się rozpędza, ale na poduszce z poliuretanem drze się w środku jak "cholera":D Zrobiło się dużo głośniej przy "butowaniu".
Pozdrawiam:)
Re: Poliuretanowa poduszka silnika
Witam!!
Właśnie skończyłem montaż poduszki z wkładem poliurytanowym. Efekt?? Taki sam jak u kolegi Noxi. Przy ruszaniu bez gazu masakra... Chyba kupię ori poduszki. Wcześniej okropne uczucie gdy silnik chciał dosłownie wyjść z auta przy dodawaniu oraz ujmowaniu gazu (tak było na starej poduszce).
Właśnie skończyłem montaż poduszki z wkładem poliurytanowym. Efekt?? Taki sam jak u kolegi Noxi. Przy ruszaniu bez gazu masakra... Chyba kupię ori poduszki. Wcześniej okropne uczucie gdy silnik chciał dosłownie wyjść z auta przy dodawaniu oraz ujmowaniu gazu (tak było na starej poduszce).
Poliuretanowa poduszka silnika
Panowie mam takie pytanie dotyczące mniej więcej tej poduszki A więc chodzi mi o tą część do której owa poduszka jest przykręcona , takie coś z blachy i potem ta blacha do podwozia , i właśnie w tym czymś zbiera mi się syf,błoto i zimą to zamarza . No i objawy są takie że podczas cofania w kabinie słychać takie warczenie Rok temu myślałem że coś z skrzynią , że może przeguby , ale te warczenie jest także jak odpalam rano auto (tak jakby było przymarznięte do podłoża) i na początku np . podczas redukcji z trójki na dwójkę . A więc rok temu było tak samo http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3&start=14" onclick="window.open(this.href);return false; , pojechałem na warsztat , mechanik stwierdził że to wina poduszki , i ją wymontował , okazało się że jest dobra , tylko w tej ''blaszanej części'' jest pełno lodu , obstukał młotkiem , powysypywało się te badziewie i było ok , aż do tej zimy . Znowu to samo , jest to strasznie denerwujące , nie wiem jak temu zaradzić ? no i nie wiem czy przez ''usztywnienie'' silnika coś się nie stanie? i dlaczego trzeszczy jak cofam ? a do przodu nie? Proszę o rady . Pozdrawiam.
Seat Mii 1.O CHYA
Poliuretanowa poduszka silnika
masz w ogóle gume w tej tuleji:
Mój GTI: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=499693
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Samochód jest dopiero mocny, kiedy boisz się do niego wsiąść i przekręcić kluczyk"
Poliuretanowa poduszka silnika
Witam ! tego to nie wiem , może jutro wczołgam się pod auto Tamtej zimy raczej była ,skoro mechanik zamontował tą łapę s powrotem ? A jak by jej nie było to co? Czy są jakieś ujemne skutki dla silnika /innych podzespołów ? Pozdrawiam.
Seat Mii 1.O CHYA
Poliuretanowa poduszka silnika
Witam! a więc wlazłem pod auto poobijałem lód i pozwalałem też z mojej szczątkowej osłony na moje nie fachowe oko nie stwierdziłem braków gumie . Może jednak już czas te gumy powymieniać ? Jak na razie po obiciu tego lodu nie stwierdziłem żadnej poprawy , golf dalej hałasuje na wstecznym (koła wyprostowane) Przy odpalaniu też jest takie ''szarpnięcie'' jak by coś przymarzło i doszedł sztywniejszy lewarek od zmiany biegów , chyba trzeba także wymienić olej w skrzyni . Po południu wybieram się do miasta , więc zobaczę czy jak silnik się zagrzeje to też będzie tak charczało przy cofaniu. Pozdrawiam.
Seat Mii 1.O CHYA
Re: Poliuretanowa poduszka silnika
Ponieważ widzę, że macie Panowie problemy z poduszkami silnika i skrzyni to mam dl Was świetną propozycje
Trochę więcej informacji mogę już udzielić o mocowaniach silnika od strony rozrządu ponieważ wprowadziliśmy już je oficjalnie do sprzedaży. Chodzi o wersje do silników 2.0 TFSI, 2.0 FSI i 1.8 T.
Nasze poduszki poprawiają reakcję samochodu na wciśnięcie gazu, usztywniają prace napędu, podnoszą skuteczność hamowania silnikiem, są wielokrotnie mocniejsze od produktów fabrycznych OEM, nadają odrobinę kolorytu i piękna w komorze silnika.
Mocowania występują w 3 ch wersjach
w wersji URBAN żołtej 75 sha
w wersji SPORT pomarańczowej 85 sha
w wersji RACE czerwonej 95 sha
kolor mocowania czarny połysk lub czarna satyna
Mocowania są wykonane z najwyższej jakości aluminium 6061 oraz z stali nierdzewnej-konstrukcyjnej 304. Każde mocowanie Racingflex jest w 100% produkowane ręcznie w Polsce. Na nasze mocowania udzielamy DOŻYWOTNIEJ GWARANCJI.
Cena mocowania silnika to w chwili obecnej 549,99 zł brutto. Przy powołaniu sie na forum.vag-racing.pl proponujemy zniżkę 5 %
Przy zamówieniu grupowym czyli w momencie kiedy zbierze się minimum 5 osób przysługuje rabat 7 %
Jeśli macie Panowie pytania piszcie śmiało tutaj w temacie lub na kontakt@racingflex.pl
Pozdrawiam
Artur Kowal
http://www.facebook.pl/racingflex" onclick="window.open(this.href);return false;
Trochę więcej informacji mogę już udzielić o mocowaniach silnika od strony rozrządu ponieważ wprowadziliśmy już je oficjalnie do sprzedaży. Chodzi o wersje do silników 2.0 TFSI, 2.0 FSI i 1.8 T.
Nasze poduszki poprawiają reakcję samochodu na wciśnięcie gazu, usztywniają prace napędu, podnoszą skuteczność hamowania silnikiem, są wielokrotnie mocniejsze od produktów fabrycznych OEM, nadają odrobinę kolorytu i piękna w komorze silnika.
Mocowania występują w 3 ch wersjach
w wersji URBAN żołtej 75 sha
w wersji SPORT pomarańczowej 85 sha
w wersji RACE czerwonej 95 sha
kolor mocowania czarny połysk lub czarna satyna
Mocowania są wykonane z najwyższej jakości aluminium 6061 oraz z stali nierdzewnej-konstrukcyjnej 304. Każde mocowanie Racingflex jest w 100% produkowane ręcznie w Polsce. Na nasze mocowania udzielamy DOŻYWOTNIEJ GWARANCJI.
Cena mocowania silnika to w chwili obecnej 549,99 zł brutto. Przy powołaniu sie na forum.vag-racing.pl proponujemy zniżkę 5 %
Przy zamówieniu grupowym czyli w momencie kiedy zbierze się minimum 5 osób przysługuje rabat 7 %
Jeśli macie Panowie pytania piszcie śmiało tutaj w temacie lub na kontakt@racingflex.pl
Pozdrawiam
Artur Kowal
http://www.facebook.pl/racingflex" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Forum Master
- Posty: 1520
- Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
- Lokalizacja: Wilno
- Auto: Bora kombi Highline
- Silnik: ARL
Poliuretanowa poduszka silnika
Dolna poduszka - dog bone - się skończyła, no to kupiłem lemfordera w inter karsie (żeby odrazu podmienić bez zwłoki). Jeszcze nie założyłem, więc się zastanawiam czy nie dać powerfleksa z poliuretanu do niej, jakiegoś minimalnie twardszego od serii. Planuję mody na około 190-200hp i conajmniej 380nm. Myślicie że to dobry pomysł dać w tego lemfordera trochę twardsze? Auto to mk4 kombi, rodzinny dupowóz raczej ale też zabawka do modzenia. Gdyby to było bardziej trwałe niż seria to tez bym się ucieszył.
Pytanie też czy jeżeli już zmieniać to tą okragłą tuleję też?
Pytanie też czy jeżeli już zmieniać to tą okragłą tuleję też?
Moja Borka Variant:
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
https://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=627306
Poliuretanowa poduszka silnika
Jak masz koło zamachowe dwumasowe to pewnie nawet nie odczujesz zmiany poduszki. Jak masz jednomas to raczej zauważysz, ale nie będzie tragedii. Ja dobrze wspominam jazdę na czerwonym poliuretanie w dolnej poduszce (w tej tulejce okrągłej miałem zwykłą gumą dalej), ale przeszedłem na skrzynię 6b i sztywne sprzęgło i tu już założyłem zwykłą poduszkę, a tamtą próbuję sprzedać.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Poliuretanowa poduszka silnika
panowie a można numery z etki tych gum bo mi siadły a chcę je wymienić bo autkiem bardzo drży przy ruszaniu z jedynki.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem że na świecie jest
tylu idiotów
tylu idiotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości