Dzwoniący katalizator

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Roxo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sie 08, 2014 08:30

Dzwoniący katalizator

Post autor: Roxo » czw sty 08, 2015 13:13

Mam problem w moim golfie 4. Dzwoni mi katalizator. Auto ma już ponad 230tys i jaka jest wasz rada wyciąć i wspawać rure czy może wywalić tylko bebechy a puszke zostawić? Czy może jest jakiś inny sposób na to dzwonienie/ tłuczenie się katalizatora? Auto jest z 1998r silnik 1.4. Jak jest też z tymi sondami są dwie przed i za katalizatorem czy tylko jedna przed?
Ostatnio zmieniony czw sty 08, 2015 13:44 przez Roxo, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Katalizator

Post autor: Qto » czw sty 08, 2015 13:23

Roxo pisze:Katalizator
3. pkt regulaminu - jedno słowo to trochę mało
Roxo pisze:Jak jest też z tymi sondami są dwie przed i za katalizatorem czy tylko jedna przed?
zależy jaki silnik...ale jak 98r to pewnie AHW/AKQ i sonda jest jedna



Awatar użytkownika
Roxo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: pt sie 08, 2014 08:30

Dzwoniący katalizator

Post autor: Roxo » czw sty 08, 2015 13:46

Czyli jak jedna sonda to można ciąć śmiało. Tylko co polecacie wspawać nową rurę w miejsce katalizatora czy zostawić puszkę? A może w puszce wspawać rurę? I czy będzie dużo głośniej chodził czy tylko trochę?



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Dzwoniący katalizator

Post autor: Qto » czw sty 08, 2015 14:08

myślę że na te pytania odpowie wyszukiwarka



Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Dzwoniący katalizator

Post autor: Mavrick » śr sty 14, 2015 00:41

Roxo pisze:Czyli jak jedna sonda to można ciąć śmiało. Tylko co polecacie wspawać nową rurę w miejsce katalizatora czy zostawić puszkę? A może w puszce wspawać rurę? I czy będzie dużo głośniej chodził czy tylko trochę?
Zobacz czy masz w dowodzie "KAT" bo jezeli tak to lepiej wywalic srodek i zostawic puche...ostatnio ogladalem jakis program chyba na t.turbo w ktorym pokazywali jakas wielka akcje policji dotyczaca sprawdzania stanu pojazdow i patrzyli min. czy jest kat...



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Dzwoniący katalizator

Post autor: Qto » śr sty 14, 2015 00:55

Mavrick pisze:Zobacz czy masz w dowodzie "KAT"
mk4 to nie dotyczy



ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości