Włączenie wycieraczek z przymarzniętymi piórami- rozwiązany.

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Włączenie wycieraczek z przymarzniętymi piórami- rozwiązany.

Post autor: Alex_220 » śr gru 10, 2014 09:52

Witam.

Jak w temacie. Przypadkiem, nie myśląc logicznie, uruchomiłem spryskiwacz przedniej szyby, kiedy pióra były przymarznięte na kość. silniczek zaczął mielić dosyć długo(jak to przy spryskiwaczu). Kiedy odkleiłem pióra spróbowałem uruchomić wycieraczki. Dobywa się z silniczka tylko głos pracy(słychać ,że silniczek działa), ale wycieraczki nie pracują.

Moje pytanie...czy istnieje szansa, że silniczek da się jeszcze naprawić? Czy go zmieliło doszczętnie i powinienem szukać nowego? Golf III GT 1.8 ABS

Z góry dziękuję za wyrozumiałość w mojej głupocie i podpowiedzi,


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
pawllo0808
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 20
Rejestracja: wt lip 23, 2013 00:16

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: pawllo0808 » śr gru 10, 2014 10:05

Silniczek jest ok,moim zdaniem obrobilo srube mocujaca wycieraczke.Dlatego silniczek dziala ale nie ma czym pociagnac wycieraczki.Mialem tak samo w poprzednim aucie w klapie bagaznika,pomogło podłożenie podkladki (lub 2)



hak64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: ndz mar 23, 2014 13:23

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: hak64 » śr gru 10, 2014 11:00

Alex_220 pisze:słychać ,że silniczek działa), ale wycieraczki nie pracują.
Skoro go słychać, to znaczy, że działa. Prawdopodobnie zjechałeś wieloklin, na który nakładasz ramię wycieraczki.


specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: Michał_1977 » śr gru 10, 2014 15:26

Opcje są 2.
1.Obrobiło oba stożki z wieloklinem przy ramionach wycieraczek.
2.Obrobiło wieloklin przy silniczku.
W większości przypadków,wystarcza odkręcić,ustawić poprawnie i mocniej dokręcić :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Mavrick
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2064
Rejestracja: pn lis 19, 2007 22:46
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: Mavrick » ndz gru 14, 2014 03:48

Zdejmij plastikowe zaslepki srub wycieraczek i zobacz czy przypadkiem nie obraca sie stozek z wieloklinem. Jezeli tak to bedziesz mial do wymiany ramiona wycieraczek ewentualnie mozesz naprawic to chalupniczo (ja tak jezedze juz 3 lata;)) a mianowicie: zdejmujesz ramiona, na stozek nawijasz 5 cm pasek szmatki (np. takiej jak do mycia garow) zakladasz ramiona dokrecasz i finito...mozesz rowniez przed zalozeniem dac kapke kleju....moze nie jest to profesjonalny serwis ale tak jak napisalem ja jezdze z tym patentem od 3 lat i wszystko dziala a z tego co zauwazylem odwiedzajac markety motoryzacyjne (szroty;)) ciezko jest znalezc orginalne ramiona z dobrym wieloklinem.



Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: Alex_220 » czw gru 18, 2014 09:05

Panowie ciąg dalszy tematu....


Wielokliny na ramionach okej. Wyjąłem silniczek z prowadnicą. Jak go włączyć to słychać chrobotanie, jak się "pomoże" ręcznie prowadnicy to chodzi, ale sama nie pójdzie. Rozumiem, że jak pokombinuję przy łączeniu silniczka z prowadnicą, to przy odrobinie szczęścia uda się to jakoś "sklecić". Teraz moja obawa...jeżeli ten silnik obracał się luźno na prowadnicy, nie poruszając nią, to czy mogę tak po prostu połączyć dwa elementy na stałe w byle jakim miejscu....bo coś mi mówi, że nie. A jak już się uda złączyć silnik z prowadnicą to jakie położenie początkowe obrać przy montowaniu tego na aucie, bo nie porobiłem zdjęć. :los2:

Pozdrawiam :bigok:


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: Michał_1977 » czw gru 18, 2014 10:57

Alex_220 pisze:.jeżeli ten silnik obracał się luźno na prowadnicy, nie poruszając nią, to czy mogę tak po prostu połączyć dwa elementy na stałe w byle jakim miejscu
W byle jakim miejscu nie można połączyć.Musisz ustawić wycieraczki na dole szyby tak jak w stanie spoczynku,odkręcić ramię od silniczka,uruchomić go i wyłączyć.Silniczek zatrzyma krańcówka w odpowiednim momencie i wtedy możesz ponownie nałożyć ramię na ośkę silniczka.
Ja bym przyjrzał się ośce jak wygląda i próbował mocniej dokręcić.Tam też jest stożek,więc teoretycznie powinno trzymać :bajer:
Jeśli chodzi o chrobotanie które opisujesz,to nie można wykluczyć ślimaka w samym silniczku,bo jest plastikowy i mogło pościnać ząbki na kole.


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
Alex_220
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 99
Rejestracja: ndz sty 25, 2009 14:12
Lokalizacja: Nysa

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: Alex_220 » sob gru 27, 2014 19:25

Oka Panowie! Wszystko wiadome.

Silniczek zniszczony. Ślimak wywiercił dziurę w zębatce, dzisiaj założony nowy ze szrotu. Wszystko gra i trąbi. Dzięki za pomoc. Temat do zamknięcia. Pozdro600 ;-)


Nigdy nie pij kiedy prowadzisz, za dużo się rozlewa!!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Włączenie wycieraczek z zamarzniętymi piórami

Post autor: Michał_1977 » ndz gru 28, 2014 10:02

Git :bigok:
Edytuje temat jako rozwiązany.Dzięki za info :pub:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości