Corrado 1.8 G60 Stuki w silniku.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Corrado 1.8 G60 Stuki w silniku.
Witam. Kupiłem dzisiaj corrado z silnikiem benzynowym 1.8. Lecz wystepuje taki problem. Od około 3tyś obrotów pojawia się głośny stuk w silniku, jakby u dołu. Czyżby panewka? Może miał ktoś taki problem. Każda rada sie przyda. Dziekuje za pomoc
Corrado 1.8 G60 Stuki w silniku.
Trzeba kupic jakis zegar do mierzenia i dorobic do niego redukcje? Czy jak mozna latwiej sprawdzic?
Panewka: czyli spuscic olej, odkrecic miske i patrzec po kolei panewki? czy nie pozacierane, nie wybite?
Tylko regula jest chyba taka ze jak panewka to stuka ciagle a nie od wyzszych obrotów. Jak sprawdzic cisnienie ?
Panewka: czyli spuscic olej, odkrecic miske i patrzec po kolei panewki? czy nie pozacierane, nie wybite?
Tylko regula jest chyba taka ze jak panewka to stuka ciagle a nie od wyzszych obrotów. Jak sprawdzic cisnienie ?
Re: Corrado 1.8 G60 Stuki w silniku.
napewno panewka w korbie,jak mocno stuka to moglo sciąc zamek i obrocilo panewke w korbie.jak mocno stuka to nic nie mierz tylko miske sciągajkubasos pisze:Trzeba kupic jakis zegar do mierzenia i dorobic do niego redukcje? Czy jak mozna latwiej sprawdzic?
Panewka: czyli spuscic olej, odkrecic miske i patrzec po kolei panewki? czy nie pozacierane, nie wybite?
Tylko regula jest chyba taka ze jak panewka to stuka ciagle a nie od wyzszych obrotów. Jak sprawdzic cisnienie ?
Re: Corrado 1.8 G60 Stuki w silniku.
Stuka od 3tys naprawde mocno, glosny stuk mlotkiem o blok.. Jutro sciagam miske
Przyczyny stuków są już znane. Zdjąłem miskę, odkręciłem pierwsza stopkę- panewka byla troche zatarta ale nie byla w bardzo tragicznym stanie. Zlapałem za korbowód a on lata na boki jakby byl bez stopki, odkrecam stopke a tam "żyletka nie panewka" jest bardzo cienka i ma duzy próg. Ponizej mam jakieś tam fotki. Przyczyna zatarcia było dostanie się cieczy chłodzącej do oleju. Dlatego musiałbym wymieniać wszystkie panewki. Wał tez nie jest w idealnym stanie. Co do dostania się płynu do oleju to myślę że padła uszczelka pod głowica, raczej nie jest pęknieta.
Teraz proszę Was o rady. Co robić? Kupować nowe panewki, szukać drugiego wału? Kupic nowe panewki, ten wał dać do szlifu? Szukać całego słupka?
https://plus.google.com/photos/10055696 ... 8011229515" onclick="window.open(this.href);return false; - link do galerii (fotki panewek)
Przyczyny stuków są już znane. Zdjąłem miskę, odkręciłem pierwsza stopkę- panewka byla troche zatarta ale nie byla w bardzo tragicznym stanie. Zlapałem za korbowód a on lata na boki jakby byl bez stopki, odkrecam stopke a tam "żyletka nie panewka" jest bardzo cienka i ma duzy próg. Ponizej mam jakieś tam fotki. Przyczyna zatarcia było dostanie się cieczy chłodzącej do oleju. Dlatego musiałbym wymieniać wszystkie panewki. Wał tez nie jest w idealnym stanie. Co do dostania się płynu do oleju to myślę że padła uszczelka pod głowica, raczej nie jest pęknieta.
Teraz proszę Was o rady. Co robić? Kupować nowe panewki, szukać drugiego wału? Kupic nowe panewki, ten wał dać do szlifu? Szukać całego słupka?
https://plus.google.com/photos/10055696 ... 8011229515" onclick="window.open(this.href);return false; - link do galerii (fotki panewek)
Corrado 1.8 G60 Stuki w silniku.
drugiego walu dobrego to chyba nie znajdziesz jezeli wal nie jest przegrzany w miejscu zajechanej panewki to mozna zrobic szlif ale najpierw podjedz do zakladu z walem i niech ci zmierzą ktory szlif wyda a potem zapytaj o panewki w sklepie,do g60 idą sputtery ,1 szlif jest napewno bo kiedys kupowalem ,jak masz pewne zrodlo mozesz kupic drugi slupek bedzie taniej
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości