Podczas przyspieszania słychać cykliczne tępe stuki

Tutaj piszemy o problemach związanych z mechaniką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

alamakota
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 19, 2010 01:35
Lokalizacja: wwa

Podczas przyspieszania słychać cykliczne tępe stuki

Post autor: alamakota » pn paź 20, 2014 16:55

Nie wiem o co chodzi , może ktoś miał coś takiego ...
Na luzie ok , podczas przyspieszania słychać cykliczne tępe metalowe stuki jakby ze skrzyni ? sprzęgła ?
Dodam że jesli przyspieszam lekko słychać lekkie suki , jeśli gwałtownie to mocne
Czyli odgłosy nasilają się wraz z obciążeniem silnika ...
Panewki raczej nie bo na wolnych jest ok przy gazowaniu na ciepłym silniku ... tak mi się wydaje ...
To są takie stuki jakby jakaś zapadka obijała się o coś rytmicznie ...
Przy jeździe na wprost i skręcie bez różnicy .



Awatar użytkownika
Haki
_
_
Posty: 6070
Rejestracja: czw paź 16, 2008 18:10
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Podczas przyspieszania słychać cykliczne tępe stuki

Post autor: Haki » pn paź 20, 2014 19:09

Przeguby Ci się przypadkiem nie posypały kolego ?


Miarą inteligencji człowieka-jest umiejętność szukania w Google

MK IV Variant AGR NAPĘDZANY przez ON

alamakota
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: wt sty 19, 2010 01:35
Lokalizacja: wwa

Re: Podczas przyspieszania słychać cykliczne tępe stuki

Post autor: alamakota » pn paź 20, 2014 21:00

hm... żeby to sprawdzić trzeba je rozebrać ?



Awatar użytkownika
pironet
Forum Master
Forum Master
Posty: 1182
Rejestracja: pt wrz 16, 2011 06:54

Podczas przyspieszania słychać cykliczne tępe stuki

Post autor: pironet » wt paź 21, 2014 07:27

najszybciej wejdz pod auto i luzy posprawdzaj


Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr

Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Podczas przyspieszania słychać cykliczne tępe stuki

Post autor: Paweł Marek » wt paź 21, 2014 19:49

Może przeguby wewnętrzne, ale niekoniecznie, ciężko więcej wymyśleć na podstawie twojego opisu. w każdym razie jak się w nich smar rozgrzewa to hałasują bardziej, a gdyby były zewnętrzne to przy skręcie byłoby gorzej. Pierwsze co to oceń czy częstotliwość stuków zależy od obrotów silnika czy od prędkości.


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechanika”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości