grzeje się silnik.....
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
grzeje się silnik.....
problem z grzaniem się silnika
GOLF III 1.8 GT + LPG 90 KM
w Trasie temp 80-90 na postoju 100 nawet lekko ponad
dziś wymieniłem wszystkie filtry płyny olej nawet termostat ( sprawdzony otwiera się ) i dalej to samo.
Płynu oleju nie ubywa w zbiorniczku się nie gotuje nic nie wrze nie ma wrażenia przedmuchanej uszczelki co jeszcze może być ?
czujnik temp węże nie są miękkie i nie są Twarde jak kamień
A może mnie kłamie czujnik temp ? mam taki silnik
zdjęcie poglądowe jak widać nie ma LPG
GOLF III 1.8 GT + LPG 90 KM
w Trasie temp 80-90 na postoju 100 nawet lekko ponad
dziś wymieniłem wszystkie filtry płyny olej nawet termostat ( sprawdzony otwiera się ) i dalej to samo.
Płynu oleju nie ubywa w zbiorniczku się nie gotuje nic nie wrze nie ma wrażenia przedmuchanej uszczelki co jeszcze może być ?
czujnik temp węże nie są miękkie i nie są Twarde jak kamień
A może mnie kłamie czujnik temp ? mam taki silnik
zdjęcie poglądowe jak widać nie ma LPG
Ostatnio zmieniony wt cze 24, 2014 17:31 przez Danex201, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
grzeje się silnik :(
Jak sprawdzałeś termostat ile na nim pisało? 87 czy 97 stopni,jak ten drugi to do 100stopni jest nie dużo.To znaczy wentylator się załącza przy 100stopniach?
grzeje się silnik :(
stary i nowy termostat był na 87 stopni tak było na nim nadrukowane, wiatrak się załącza ale jakoś tak chyba nie za szybko kręci stan płynu oleju się nie zmiania więc chyba nie ma przedmuchów żadnych woda się nie gotuję nie wrze... chyba że czujnik temp mnie kłamie na króćcu przy bloku silnika.
szukam myślę dalej......
szukam myślę dalej......
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
grzeje się silnik :(
Wentylator jest jedno zakresowy czy dwu zakresowy,jak idą trzy przewody to jest dwu wolne i szybkie to samo czujnik w chłodnicy musi być z trzema pinami.
grzeje się silnik
wentylator ma 3 piny czyli jest dwuzakresowy ale co to ma do rzeczy co reguluje wolne i szybkie obroty ? także są trzy piny na czujniku chłodnicy
a MFA ile wam pokazuje temp oleju ? w trasie ?
a MFA ile wam pokazuje temp oleju ? w trasie ?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
grzeje się silnik.....
Pierwszy zakres załącza przy np;95stopni a drugi jak osiągnie powyżej 100stoni.
grzeje się silnik.....
z tego co zaobserwowałem chodził dość wolno nie jak w innych autach za przeproszeniem zapierdalał
to już nie wiem może mnie czujnik temp kłamie
to już nie wiem może mnie czujnik temp kłamie
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
grzeje się silnik.....
musisz sprawdzić wentylator czy chodzi na obu biegach, opisano na forum wiele razy. Jeśli nic z tym nie znajdziesz zerknij jeszcze czy pasek nie założono nad kołem pompy wody zamiast pod.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
grzeje się silnik.....
jutro w dzień sprawdzę pasek i wentylator zaobserwowane rzeczy opiszę dzieki
a więc tak dziś odpaliłem go żeby sobie chodził na jałowym
max temo jak widac na zdjęciu, wiatrak chodził dość szybko
na kolejnym zdjęciu widać w MFA temp oleju 82
czy temperatura oleju nie powinna być zbliżona do temp cieczy chłodzącej ?
Pasek wielorowkowy był na kole ( zdjęcie nie moje ale mam idealnie tak samo u siebie ) od pompy nie pod w sumie nie dało by się go założyć pod bo by wielorowek się wytarł na płaskiej powierzchni koła
węże były twarde ale nie jak kamień mogłem je ściskać lekko ale wiadomo nie były miękkie
a silnik taki
a więc tak dziś odpaliłem go żeby sobie chodził na jałowym
max temo jak widac na zdjęciu, wiatrak chodził dość szybko
na kolejnym zdjęciu widać w MFA temp oleju 82
czy temperatura oleju nie powinna być zbliżona do temp cieczy chłodzącej ?
Pasek wielorowkowy był na kole ( zdjęcie nie moje ale mam idealnie tak samo u siebie ) od pompy nie pod w sumie nie dało by się go założyć pod bo by wielorowek się wytarł na płaskiej powierzchni koła
węże były twarde ale nie jak kamień mogłem je ściskać lekko ale wiadomo nie były miękkie
a silnik taki
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
- Kontakt:
grzeje się silnik.....
Nic ci się nie wytrze,pasek zał urz pod kołem,gdzieś było to na forum.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227817" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=227817" onclick="window.open(this.href);return false;
grzeje się silnik.....
Po oględzinach znajomego mechanika po kilku dniach grzebania w układzie chłodzenia ( a już zakupiłem uszczelkę pod głowice i miała być zmieniana ) pompa, węże, zbiornik, nagrzewnica, chłodnica
doszedł do celu chłodnica była zapchana auto już się nie grzeje nie jest Okej temp. też ok
TEMAT ZAMKNIĘTY
doszedł do celu chłodnica była zapchana auto już się nie grzeje nie jest Okej temp. też ok
TEMAT ZAMKNIĘTY
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości