1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
A wiec tak :
W golfie objaw był taki na poczatku : przy wysokich obrotach kopcił na czarno , sladowa ilość opiłków metalu w oleju.
Remont:
Głowica : wymiana uszczelniaczy , prowadzeń zaworowych , planowanie głowicy sprawdza szczelność 200% sprawna.
Panewki na korbowodach
Olej silnika pierw 0/W30 póżniej 10/w40
Uszczelka pod głowice
Kompletny rozrząd
Po złożeniu silnika odpaleniu było ok troszke stukały szkłanki gdy silnik sie rozgrzał zaczął dymić na biało przy dodaniu gazu jeszcze gorzej nic za nim nie było widać jak z komina parowozu biały dym nie szczypiacy w oczy ,
Remont Remontu :
Głowice sciagnełem zawiazłem do sprawdzenia czy aby wszystko z nia ok . to samo sprawdzona sprawna .
Wymieniłem dodadtkowo :
pierscienie tłokowe
sonda lambda
wszystko złożone tak jak sie nalezy
odpalam i dalej to samo, olej w normie płyn chłodzący tak samo .
wziełem sie za wydech odkreciłem cały z ostatniego tłumika wylałem 3 litry wody
szklanki klepia chodzi jak stary diesel
ma problem z wkrecaniem sie na obroty jest słaby
Ręce opadaja klient wsciekły choć sugerowałem wymiane silnika
prosze o pomoc
W golfie objaw był taki na poczatku : przy wysokich obrotach kopcił na czarno , sladowa ilość opiłków metalu w oleju.
Remont:
Głowica : wymiana uszczelniaczy , prowadzeń zaworowych , planowanie głowicy sprawdza szczelność 200% sprawna.
Panewki na korbowodach
Olej silnika pierw 0/W30 póżniej 10/w40
Uszczelka pod głowice
Kompletny rozrząd
Po złożeniu silnika odpaleniu było ok troszke stukały szkłanki gdy silnik sie rozgrzał zaczął dymić na biało przy dodaniu gazu jeszcze gorzej nic za nim nie było widać jak z komina parowozu biały dym nie szczypiacy w oczy ,
Remont Remontu :
Głowice sciagnełem zawiazłem do sprawdzenia czy aby wszystko z nia ok . to samo sprawdzona sprawna .
Wymieniłem dodadtkowo :
pierscienie tłokowe
sonda lambda
wszystko złożone tak jak sie nalezy
odpalam i dalej to samo, olej w normie płyn chłodzący tak samo .
wziełem sie za wydech odkreciłem cały z ostatniego tłumika wylałem 3 litry wody
szklanki klepia chodzi jak stary diesel
ma problem z wkrecaniem sie na obroty jest słaby
Ręce opadaja klient wsciekły choć sugerowałem wymiane silnika
prosze o pomoc
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
Vag- podpinałeś? Pokazał coś?
Mi to pachnie uszkodzoną sondą lub jej okablowaniem.
Mi to pachnie uszkodzoną sondą lub jej okablowaniem.
Niekoniecznie musza szklanki się tłuc.Może to byś stukot detonacyjny spowodowany zbyt dużą ilością paliwa,stąd ten dym.Majda1990 pisze:szklanki klepia chodzi jak stary diesel
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
też tak mysle ponieważ stukot już ustał i póżniej znowu sie pojawił , i ta duza ilosc wody w tlumiku z katalizatora , ale co jest przyczyna tak duzego dawkowania paliwa
podpinany komputer był wyskoczyla sonda sonda jst nowa okablowanie sprawne
podpinany komputer był wyskoczyla sonda sonda jst nowa okablowanie sprawne
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
SondaMajda1990 pisze:ale co jest przyczyna tak duzego dawkowania paliwa
Sonda,a sonda,to może być różnica. Nowa ze sklepu zwykłego często na dzień dobry jest niesprawna. Najlepiej założyć sprawny oryginał,błąd usunąć i ma być.Majda1990 pisze:sonda jst nowa okablowanie sprawne
Nie masz mozliwości pożyczenia od kogoś na próbę,żeby się upewnić?
Punkt zaczepienia masz,wystarczy drążyć problem aż do skutkuMajda1990 pisze:podpinany komputer był wyskoczyla sonda
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
no własnie nie mam :/
dzisiaj pojade na kompa błąd pewnie siedzi po starej sondzie na kompie
dzisiaj pojade na kompa błąd pewnie siedzi po starej sondzie na kompie
- Michał_1977
- _
- Posty: 14218
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
Jak nie masz,skoro piszesz,że błąd lambdy był?Majda1990 pisze:no własnie nie mam
Wykasuj,nagrzej dziada do roboczej i znów podepnij czy wywala byka. Jeśli wywali,to odpowiedź prosta- nowa lambda jest do doopy.Majda1990 pisze:pojade na kompa błąd pewnie siedzi po starej sondzie na kompie
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
a wiec podpiety pod komputer i wykazał :
czujnik połozenia wałka rozrzadu tez jest nowy założony
i tu robi sie ciekawiej na drugim wtryskiwaczu komputer pokazuje o wiele wieksza wartość onapiecia od pozozstałych
1 3 4 maja w granicach 0,7
2 od 1,2 do 1,7 jak spada do 1,2 stukot staje sie cichszy , czyli kolega wyżej dobrze podpowiada ze za duzo paliwa dostaje ,
oraz czujnik spalania stukowego
sonda jest w parzadku
czujnik połozenia wałka rozrzadu tez jest nowy założony
i tu robi sie ciekawiej na drugim wtryskiwaczu komputer pokazuje o wiele wieksza wartość onapiecia od pozozstałych
1 3 4 maja w granicach 0,7
2 od 1,2 do 1,7 jak spada do 1,2 stukot staje sie cichszy , czyli kolega wyżej dobrze podpowiada ze za duzo paliwa dostaje ,
oraz czujnik spalania stukowego
sonda jest w parzadku
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
dzisiaj zostało założone nowe kółko od wałka rozrzadu i czujnik .
nie kopci wkreca sie dobrze na obroty ale dalej klepie
jutro ostania szansza pod komputerem
nie kopci wkreca sie dobrze na obroty ale dalej klepie
jutro ostania szansza pod komputerem
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
Znalazłem problem !
na pierwszym cylindrze pękł popychacz zaworu od wewnętrznej strony
na pierwszym cylindrze pękł popychacz zaworu od wewnętrznej strony
1.6 8V powazne problemy po remoncie silnika prosze o pomoc
popychacze wymienione przez poł godziny było dobrze pozniej znowu zaczął klepać.
straciłem cierpliwosc wymieniełem silnik i jest ok
a w starym motorze dalej twi problem a w silnik włożone ponad 1000zł
straciłem cierpliwosc wymieniełem silnik i jest ok
a w starym motorze dalej twi problem a w silnik włożone ponad 1000zł
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 19 gości